Οδική συμπεριφορά: Ευκολοδήγητο, άνετο και ουδέτερο
106.744 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2019)
Όπως και το προ facelift i20, έτσι και σε αυτό το πρώτο πράγμα που εκτιμά κανείς, είναι η ευκολία που επιδεικνύει στη χρήση. Αρχικά στην πόλη η ευελιξία του και η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου κερδίζουν τον οδηγό στην καθημερινότητα, ενώ ο ικανός κινητήρας διευρύνει το πεδίο δράσης του και εκτός πόλης. Το i20 είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες χωρίς να επηρεάζεται αισθητά από πλευρικούς ανέμους, ενώ σε δρόμο με στροφές αν και παρουσιάζει κάποιες κλίσεις αμαξώματος, εντούτοις στρίβει θετικά με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερη εν γένει συμπεριφορά. Η αίσθηση πάντως που λαμβάνει ο οδηγός σε αυτές τις συνθήκες από το σύστημα διεύθυνσης είναι μέτρια. Τα φρένα τέλος που αποτελούνται από δίσκους εμπρός και πίσω (αεριζόμενοι εμπρός), ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους (100-0 χλμ./ώρα σε 37,8 μ.).
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...