Το ανανεωμένο i20 εφοδιάζεται στη βασική έκδοση με τον 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,0 T-GDI, που αποδίδει 100 ίππους και 172 Νm ροπής. Το μοτέρ αυτό για άλλη μια φορά μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, εμφανίζοντας εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ μας «έδωσε» και ικανοποιητικές επιδόσεις αν και οι ρεπρίζ με 5η «πνίγονται» από την μακριά κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου. Από την άλλη πλευρά, αν και τρικύλινδρος και χαμηλού κυβισμού, καταναλώσει περισσότερο από όσο περιμένει κανείς, με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7,2 λτ./100 χλμ..
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...