Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, το μοντέλο δεν έχει υποστεί μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του καθώς οι μόνες αλλαγές περιορίζονται σε κάποιες επιπλέον επιλογές στο τιμόνι και την μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών της κεντρικής κονσόλας, που διατίθεται από την έκδοση Exlcusive και πάνω (οι βασικές εκδόσεις έχουν οθόνη 3,8 ιντσών). Στην πλούσια έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας, ο διάκοσμος είναι ιδιαίτερα σύγχρονος και ευχάριστος με την ψηφιακή οθόνη πληροφοριών στον πίνακα οργάνων να συμπληρώνει αυτή την εικόνα, ενώ η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη με μαλακή επένδυση να ντύνει το ταμπλό στο πάνω μέρος του. Τα σκληρά πλαστικά περιφερειακά του εσωτερικού είναι και εκείνα καλής ποιότητας, ενώ ιδιαίτερα προσεγμένο είναι το φινίρισμα και η συναρμολόγηση, ανεβάζοντας επίπεδο το i20. Οι χώροι παραμένουν στα ίδια καλά επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου, καθιστώντας άνετη την μεταφορά 4 επιβατών, με τον χώρο αποσκευών να παραμένει στα -πολύ καλά- 326 λίτρα.
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...