Ο 1,5 turbo κινητήρας δεν αποδίδει πλέον 160, αλλά 140 ίππους. Οι επιδόσεις όμως είναι καλές και σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα, η κατανάλωση παραμένει γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ..
Ο 1,5 λτ. turbo 4κύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού βενζίνης «έχασε» 20 ίππους λόγω νέων ρυθμίσεων, όχι όμως και τη ροπή του που παρέμεινε στα 253 Νm από τις 1.500 σ.α.λ.. Σαν αποτέλεσμα το σύνολο δεν έχει χάσει ουσιαστικά τίποτα από τις καλές του επιδόσεις, συνεχίζοντας να έχει καλή απόκριση και τράβηγμα από χαμηλά, ειδικά έχοντας επιλέξει τη Sport λειτουργία στο σύστημα παραμετροποίησης. Οι μετρήσεις μας μάλιστα έδειξαν 9 δλ. για το 0-100, 0,7 δλ. καλύτερα από τις υποσχέσεις της φίρμας, ενώ η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η (προσπέρασμα) είναι υπόθεση 6,4 δλ. και το 80-120 με 5η, 9,4 δλ.. Η τελική πλησιάζει τα 200 χλμ./ώρα.
Ο 1,5 turbo συνεχίζει να έχει ένα γρέζι όταν ανεβάζει στροφές, πιο αισθητή είναι όμως η απουσία ελεύθερης κύλισης όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Με το πάλαι ποτέ iMT κιβώτιο, όταν είχες επιλεγμένη τη λειτουργία ECO και σήκωνες το πόδι από γκάζι, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης απομόνωνε την σχέση και έτσι με σβηστό το μοτέρ κυλούσες χωρίς κατανάλωση. Πλέον αυτό δεν είναι εφικτό, με τον επιλογέα πάντως να διατηρεί την θετική λειτουργία και το «βουτυρένιο» κούμπωμα. Σε κάθε περίπτωση, η κατανάλωση δεν έχει ξεφύγει με τη μέση τιμή των 7,5 λτ./100 χλμ. να θεωρείται λογική για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό με 1,5 turbo κινητήρα 140 ίππων.