Με το πλεονέκτημα της στάνταρ πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική χωρίς εκπτώσεις όμως στο κράτημα ή στο δυναμισμό των οδικών χαρακτηριστικών.
Κατά τα άλλα, ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει στον τρόπο που το i30 συμπεριφέρεται στο δρόμο. Με το πλεονέκτημα της στάνταρ πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, που είναι μια «ακριβή» και «ψαγμένη» επιλογή που πλέον σπανίζει στην κατηγορία, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική χωρίς εκπτώσεις όμως στο κράτημα ή στο δυναμισμό των οδικών χαρακτηριστικών.
Με τη λειτουργία Sport ειδικά, το τιμόνι και η απόκριση του μοτέρ σε προτρέπουν να πιέσεις πάνω από τους οικογενειακούς ρυθμούς και γρήγορα θα διαπιστώσεις πως το i30 παραμένει ουδέτερο, με πειθήνιο μπροστινός μέρος και κυρίως με το πίσω μέρος σε μόνιμη επαφή με την άσφαλτο. Θα θέλαμε πιο «κοφτερό» το τιμόνι, το i30 όμως είναι σε τελική ανάλυση άκρως αποτελεσματικό και με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτά προκύπτουν από τα πολύ καλά φρένα και τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, που υπάρχουν πλέον στο στάνταρ εξοπλισμό του κορεάτικου μικρομεσαίου μοντέλου.