Καλή «βάση»: Βασικός κινητήρας του ανανεωμένου Vitara είναι πλέον ο 1.000άρης turbo των 112 ίππων της Suzuki. Δοκιμάζουμε την δικίνητη εκδοχή η οποία είναι και η πιο φθηνή στη γκάμα.
Μπορεί στην γκάμα του το ανανεωμένο Vitara να μην διαθέτει πλέον κάποιον diesel κινητήρα, απέκτησε όμως τον 1.000άρη Boosterjet της Suzuki ο οποίος στην δοκιμή της 4κίνητης έκδοσης μας άφησε καλές εντυπώσεις. Σε αυτές τις σελίδες, δοκιμάζουμε την δικίνητη έκδοση, η οποία σημειωτέον είναι και η πιο φθηνή στην γκάμα του. Συγκεκριμένα, το ανανεωμένο Vitara ξεκινάει από τα 15.990 ευρώ, όντας έτσι κατά τι φθηνότερο από πριν. Είναι, λοιπόν, ικανή αυτή η έκδοση να «αντικαταστάσει» τον diesel ο οποίος είχε το 1/3 στις πωλήσεις; Πάμε να δούμε λίγο πιο αναλυτικά.
Εμφάνιση: Μικρές αλλαγές φρεσκαρίσματος
Η ανανέωση του Suzuki Vitara «φρεσκάρει» συνολικά την αισθητική του σε σχέση με το παρελθόν. Οι οπτικές διαφορές εστιάζονται στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός και τη νέα γρίλια της μάσκας, αλλά και τους νέους LED προβολείς στα φανάρια στο εμπρός μέρος. Ακόμη, μια έντονη γραμμή, τονίζει την δυναμική του στα πλαϊνά του αμαξώματος και συνδυάζεται με μια ρέουσα καμπύλη που καταλήγει πάνω από τους θόλους των πίσω τροχών. Στο πίσω μέρος και πάλι οι αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν στα νέα φωτιστικά σώματα με τις οριζόντιες γραμμές να προσδίδουν δυναμικότητα, αλλά και τον επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Arona και Aircross έχουν την ίδια περίπου τιμή με το Vitara. Ποιο προτείνεις;