Το εσωτερικό του ανανεωμένου Suzuki Vitara χωρίς να αλλάζει ριζικά καταφέρνει και δίνει την αίσθηση πιο ποιοτικού αλλά και πιο σύγχρονου σε σχέση με το προηγούμενο. Αυτό οφείλεται αρχικά στην προσθήκη καλύτερης μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος του ταμπλό, αλλά και την γενικότερα καλύτερη ποιότητα των περιφερειακών πλαστικών, ενώ τον διάκοσμο βελτιώνει ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων που φιλοξενεί στο κέντρο του μεταξύ στροφόμετρου και ταχύμετρου μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Στο κέντρο του ταμπλό και ανάλογα με την έκδοση συναντάμε την αντίστοιχη οθόνη του συστήματος πολυμέσων (7 ιντσών στην έκδοση GL+) η οποία διαθέτει πληθώρα συστημάτων, απαιτεί ωστόσο αρκετό χρόνο προσαρμογής. Οι χώροι παραμένουν ικανοποιητικοί αντίθετα με τις κόμπακτ διαστάσεις του Vitara, με το πίσω κάθισμα να προσφέρει επαρκείς χώρους για 2 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 375 λίτρα χωρητικότητας και ικανοποιεί με τη σειρά του.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Arona και Aircross έχουν την ίδια περίπου τιμή με το Vitara. Ποιο προτείνεις;