Στο δρόμο: Ευχάριστο μέσω της άνεσης και της ευκολίας
45.548 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2019)
Οδηγικά, η βασική έκδοση του Suzuki Vitara παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευχάριστη με επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση. Αυτός ο χαρακτήρας διαμορφώνεται αρχικά από την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και από τον ικανό του κινητήρα, αλλά και από την ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Όλα τα χειριστήρια με τη σειρά τους ενισχύουν το αίσθημα της πρακτικότητας και της ευκολίας στην καθημερινή χρήση, με το Vitara να τα καταφέρνει πολύ καλά τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές.
Εκεί, και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς όπως είναι λογικό «γέρνει» αρκετά, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή και ουδέτερη οδική του συμπεριφορά. Από την άλλη, σε τέτοιες συνθήκες το ελαφρύ τιμόνι κρίνεται διαφορετικά αφού δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός, ενώ τέλος, τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους. Σε αυτή την δικίνητη έκδοση, οι εκτός δρόμου δυνατότητες καθορίζονται αποκλειστικά από την απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος (ίδια με τις τετρακίνητες εκδόσεις).
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Arona και Aircross έχουν την ίδια περίπου τιμή με το Vitara. Ποιο προτείνεις;