Κινητήρας: Πολύ καλός αλλά καλύτερα με ένα 6τάχυτο κιβώτιο
45.549 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2019)
Ο BoosterJet κινητήρας της Suzuki βρίσκει στέγη και κάτω από το καπό του ανανεωμένου Vitara, διαμορφώνοντας την βασική του έκδοση. Αυτός, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανός και «ζωντανός» προσφέροντας ικανοποιητικές τιμές επιδόσεων στο ελαφρύ αμάξωμα του Vitara. Ο συνδυασμός του με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι καλός, ωστόσο σίγουρα ένα 6τάχυτο θα του «έδινε» ακόμα καλύτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά και θα του εξασφάλιζε ακόμα καλύτερες τιμές κατανάλωσης (από τα 7,1 λτ./100 χλμ.), αλλά και καλύτερες τιμές ρεπρίζ, με το Vitara να δυσκολεύεται λόγω της αραιής κλιμάκωσης στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η σχέση (14,8 δλ.).
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Τα Suzuki είναι 'φθηνά' αυτοκίνητα σαν κατασκευή, όποιος θέλει ποιοτικά υλικά, σχέδιο, 'δεμένη' αίσθηση κλπ θα απογοητευτεί΄Η Suzuki είναι έξυπνη, δεν ανταγωνίζεται κανέναν γιατί ξέρει οτι δεν μπορεί να κερδίσει 'πρόσωπο με πρόσωπο'.... οι κινητήρες της είναι τεχνολογικά 'περυσινοί' , δεν θα πάρουν κανένα βραβείο αλλά είναι δοκιμασμένοι και αξιόπιστοι... τα κρατήματα δεν θα ενθουσιάσουν αλλά κανείς ενθουσιώδης οδηγός δεν θα την διάλεγε ούτως ή άλλως... το εσωτερικό είναι απλά λειτουργικό, ούτε ομορφιές ούτε 'πρώτα' υλικά, απλά και σίγουρα και ευρύχωρα (ο 'αέρας' δεν κοστίζει...).... όλα αυτά βέβαια τα προσφέρουν και άλλοι, οπότε μένει η παράμετρος 'τιμή' και εκει είναι το παιχνίδι... η Suzuki είναι συνειδητοποιημένη, ξοδεύει συνειδητά ελάχιστα (συγκριτικά πάντα) για σχεδίαση και εξέλιξη και τεχνολογίες, βάζει επάνω μόνο τα 'απαραίτητα' ανάλογα με την αγορά και την εποχή και καταφέρνει να πουλάει φθηνά και με περιθώριο κέρδους... νομίζω ότι τουλάχιστον προς το παρόν, καλά κάνει...
Επειδη το vitara 1,0 ειναι ενα απο τα αυτοκινητα της επιλογης μου μπορω να πω οτι το εικονιζομενο μοντελο ειναι το GL+ δεν ειναι η βασικη η οποια δεν εχει αυτη την μασκα με τις γριλιες,και η οποια βασικη ειναι συνηθως για τις ενοικιασεις αυτοκινητων.Το Suzuki vitara κουβαλαει στις πλατες του μια μακρια και βαρια προιστορια αξιοπιστιας ,ενα βαρυ ονομα και εαν τεθει αντμετωπο με κατι suv της seat,της vw,ή των γαλλικων εταιρειων σιγουρα δεν υπαρχει συγκριση(υπερ του φυσικα) ακομη και στην τιμη γιατι το GL+ γεμιζει κοντα στα 18000 + με μεταλλικο και ολα τα συναφη.
Arona και Aircross έχουν την ίδια περίπου τιμή με το Vitara. Ποιο προτείνεις;