- Έχει δύο αναβαθμισμένα ηλεκτρομοτέρ με ισχύ 460 άλογα και τετρακίνηση
- Tο καλύτερο 0-100 (3,9 δλ.) της αγοράς μέχρι τα 70 χιλιάρικα
- Με 120 χλμ./ώρα στο ταξίδι περνάει και τη Λάρισα με μια φόρτιση (375 χλμ.)
- Το «στήνεις» όπως θες και έχει στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ
- Έχει γκάζι αλλά δεν βγάζει το fun to drive
Με δύο αναβαθμισμένα ηλεκτρομοτέρ για 460 άλογα και τετρακίνηση
Το Model 3 Performance έχει από ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα. Με 32% αυξημένη μέγιστη ισχύ και ροπή από πριν, συνδυαστικά αποδίδονται 460 άλογα και 723 Nm ροπής. Η μπαταρία του έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 75 kWh και η κίνηση φυσικά μεταδίνεται σε όλους τροχούς.
Tο καλύτερο μετρημένο 0-100 (3,9 δλ.) της αγοράς μέχρι τα 70 χιλιάρικα
Η Tesla υπόσχεται 3,1 δλ. για το 0-100 με rolling start, εμείς στις μετρήσεις μας είδαμε 3,9 δλ. από στάση. Δεν υπάρχει πιο γρήγορο μετρημένο 0-100 στην ελληνική αγορά μέχρι τα 70 χιλιάρικα (εκεί μπαίνει το Hyundai Ioniq 5N). Πιο εντυπωσιακή από το νούμερο, είναι η αίσθηση της επιτάχυνσης στην επιλογή Insane (μφτ: Τρέλα) του συστήματος παραμετροποίησης. Υπάρχει επίσης drift mode, αλλά ήταν «κλειδωμένο» στο δημοσιογραφικό αυτοκίνητο.
Με 120 χλμ./ώρα στο ταξίδι περνάει και τη Λάρισα με μια φόρτιση (375 χλμ.)
Το ήδη πολύ καλό σύστημα διαχείρισης του Model 3 έχει αναβαθμιστεί με αποτέλεσμα ακόμα και η έκδοση επιδόσεων Performance να έχει πλέον καλή αυτονομία. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η μέση κατανάλωση ενέργειας με καλές καιρικές συνθήκες είναι γύρω στις 17,5 kWh/100 χλμ.. Κάνεις εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση δηλαδή. Στο ταξίδι και με τη βοήθεια των αεροδυναμικών βελτιώσεων της έκδοσης Performance οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν μια κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 20 kWh/100 χλμ., που εξασφαλίζει αυτονομία γύρω στα 375 χλμ..
Το «στήνεις» όπως θες και έχει στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ
Η Tesla έχει αναβαθμίσει την ανάρτηση με πιο σκληρά ελατήρια, διαφορετικές αντιστρεπτικές δοκούς και έχει βάλει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (στάνταρ εξοπλισμός), που ελέγχονται μέσω του Vehicle Dynamics Controller (VDC). Το ανανεωμένο Model 3 Performance μοντέλο διαθέτει επίσης αναβαθμισμένο Track Mode, ώστε να μπορεί να «στηθεί» σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού, αλλά ούτε σε αυτό το σύστημα είχαμε πρόσβαση στο αυτοκίνητο της δοκιμής.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Tesla Model 3 Performance των 460 ηλεκτρικών ίππων.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: «Κεραυνός» με καλή αυτονομία |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Minimal με οθονάρα και σπορ καθίσματα |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πολύ καλό κράτημα, χωρίς να χάνει σε άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |