Στο εντελώς minimal ταμπλό, πρωταγωνιστικό ρόλο συνεχίζει να έχει η οθόνη των 15,4 ιντσών.
Περνώντας στο εσωτερικό της έκδοσης Performance και εδώ τα πράγματα δεν διαφέρουν από τις υπόλοιπες ανανεωμένες εκδόσεις του Model 3 με την ευπρόσδεκτη αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής. Τη διαφορά κάνουν κάποιες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, κυρίως όμως είναι τα σπορ καθίσματα που ξεχωρίζουν, αν και θα θέλαμε αρκετά πιο χαμηλή και «φορετή» την θέση οδήγησης.
Από εκεί και πέρα στο εντελώς minimal ταμπλό, πρωταγωνιστικό ρόλο συνεχίζει έχει η οθόνη των 15,4 ιντσών, από όπου ελέγχονται όλες οι λειτουργίες (πλέον μέχρι και η επιλογή για κίνηση μπροστά ή όπισθεν). Ψαρωτική σε ευκρίνεια και εργονομική στον εξοικειωμένο με τα smart-phones και tablets, αλλά σίγουρα λείπει ένας πίνακας οργάνων και κάποιες ενδείξεις που να αναδεικνύουν τις επιδόσεις της έκδοσης Performance. Οι χώροι παραμένουν άνετοι (αν και το πλάτος του πίσω καθίσματα είναι μικρό), ενώ τα 594 λτ. του πίσω πορτ-μπαγκάζ είναι σεβαστή χωρητικότητα (+88 λτ. μπροστά), αν και το άνοιγμα είναι μικρό και όχι πρακτικό μιας και το τζάμι δεν ανοίγει μαζί με το πίσω καπό.