Τα αμορτισέρ έχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση και έτσι στην πράξη, η ανάρτηση περνάει από τις κακοτεχνίες χωρίς θόρυβο και τραντάγματα, αποσβένοντας σωστά και εξασφαλίζοντας μια άκρως ελκυστική ποιότητα κύλισης, χωρίς εκπτώσεις στο κράτημα και τη δυναμική συμπεριφορά.
Η Tesla υπόσχεται πιο άκαμπτο πλαίσιο από τις άλλες εκδόσεις, ενώ δηλώνει πως έχει βάλει πιο σκληρές αντιστρεπτικές δοκούς, καθώς και πιο σφιχτά ελατήρια. Το κυριότερο ίσως είναι η χρήση για πρώτη φορά αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση. Έτσι στην πράξη, η ανάρτηση περνάει από τις κακοτεχνίες χωρίς θόρυβο και τραντάγματα, αποσβένοντας σωστά και εξασφαλίζοντας μια ελκυστική ποιότητα κύλισης παρά τις στάνταρ 20άρες σφυρήλατες ζάντες με ελαστικά 235/35 μπροστά και 255/30 πίσω! Ταυτόχρονα η κλίση είναι μικρή και ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος άριστος, με το πολύ τεχνητό σε αίσθηση τιμόνι να είναι ακριβές και να περνά άμεσα τις εντολές του οδηγού.
Ακόμα και στην πίεση, το Model 3 Performance δύσκολα θα ξεφύγει από την ουδετερότητα, ενώ σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρονικά δηλώνουν βροντερό «παρών» αν το παρακάνεις.
Εκτιμήσαμε θετικά την υψηλή μηχανική πρόσφυση που εξασφαλίζουν τα ελαστικά, η ανάρτηση και φυσικά η τετρακίνηση (ρυθμίζεται η κατανομή από το αναβαθμισμένο track mode που ήταν όμως κλειδωμένο). Ακόμα και στην πίεση, το Model 3 Performance δύσκολα θα ξεφύγει από την ουδετερότητα, ενώ σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρονικά δηλώνουν βροντερό «παρών» αν το παρακάνεις. Σίγουρα οι αντιδράσεις του συνόλου δεν είναι απότομες ή άτσαλες και πέρα από το… σκάσιμο εξατμίσεων ή τον ήχο του βενζινοκινητήρα δεν μας έλειψαν και πολλά από μια εμπειρία με βενζινοκίνητο δυνατό τετρακίνητο (πάει χαλάσαμε…). Ακόμα και τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες και τα ενισχυμένα υλικά τριβής πέραν από την κορυφαία αποτελεσματικότητα και τη διάρκεια στην απόδοσή τους, είχαν και καλή αίσθηση!
Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα είναι χαρακτηριστική, με την τάση ανύψωσης του αυτοκινήτου (lift) να έχει μειωθεί 36% σύμφωνα με την Tesla, ενώ στην πόλη χάρη και στο κορυφαίο σύστημα καμερών είναι εξαιρετικά εύχρηστο και μανιτζέβελο, όπως και όλα τα άλλα «3άρια», αν και ο κύκλος στροφής είναι μεγάλος (11,7 μέτρα).
Σελίδα 1 | Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Performance |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: «Κεραυνός» με καλή αυτονομία |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Minimal με οθονάρα και σπορ καθίσματα |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πολύ καλό κράτημα, χωρίς να χάνει σε άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |