ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: «Κεραυνός» με καλή αυτονομία

 Σχολιάστε 
14.227 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2024)
Eπιλέγεις πρόγραμμα Insane, πατάς το… ποτενσιόμετρο και εν μέσω πίεσης στο στήθος, κολλάς στο κάθισμα από την ωμή δύναμη και βλέπεις τα ηλεκτρονικά όργανα να γράφουν απίθανα νούμερα: 0-100 χλμ./

Eπιλέγεις πρόγραμμα Insane, πατάς το… ποτενσιόμετρο και εν μέσω πίεσης στο στήθος, κολλάς στο κάθισμα από την ωμή δύναμη και βλέπεις τα ηλεκτρονικά όργανα να γράφουν απίθανα νούμερα: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ., 12,4 δλ. για το 400άρι με ταχύτητα εξόδου τα 180 χλμ./ώρα, 60-100 και 80-180 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ..

Κακά τα ψέματα: Μικρομεσαίο οικογενειακό με 460 άλογα, 723 Nm ροπής και τετρακίνηση στα 48,5 χιλιάρικα (με την επιδότηση) δε βρίσκεις στην αγορά. Ούτε τέτοιες επιδόσεις: Eπιλέγεις πρόγραμμα Insane, πατάς το… ποτενσιόμετρο και εν μέσω πίεσης στο στήθος, κολλάς στο κάθισμα από την ωμή δύναμη και βλέπεις τα ηλεκτρονικά όργανα να γράφουν απίθανα νούμερα. Ενδεικτικά, 3,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνει η εταιρεία, 3,9 δλ. είδαμε στη σχετική μέτρηση από στάση, όπως και 12,4 δλ. για το 400άρι με ταχύτητα εξόδου τα 180 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα καταιγιστικές είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις: 60-100 σε 1,9 δλ., 80-120 σε 2,5, 80-180 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.. Μίλησε κανείς;


Το ακόμα καλύτερο είναι πως οι αναβαθμισμένοι ηλεκτροκινητήρες δεν λαχανιάζουν, όπως πριν και έτσι το δυνατό τράβηγμα διατηρείται ακόμα και μετά τα 150 χλμ./ώρα με το Tesla Model 3 Perfomance να έχει τελική ταχύτητα 262 χλμ./ώρα, νούμερο που δεν βρίσκεις σε άλλη μάρκα ηλεκτρικών. Βέβαια, πάνω από τα 180 χλμ./ώρα πέρα από τον κίνδυνο και την παρανομία, η αυτονομία γίνεται αστεία, οπότε θα μείνουμε στην καθημερινή χρήση. Χάρη στην πολύ καλή διαχείριση ενέργειας, το Tesla Model 3 Performance δεν στραγγίζει την 75άρα μπαταρία και με μέση κατανάλωση ενέργειας 17,5 kWh/100 χλμ. βγάζει εύκολα 440+ χλμ. με φόρτιση χωρίς να απέχει πολύ από τας 528 που υπόσχεται η Tesla. Αυτά είναι εφικτά πάντως σε αστική χρήση και ανάλογη ταχύτητα, ενώ η καλή αεροδυναμική (5% μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις) εξασφαλίζει και μια καλή αυτονομία ταξιδίου. Οι μετρήσεις μας με 120 χλμ./ώρα έδειξαν 20 kWh/100 χλμ. και ικανότητα για 375 χλμ. χωρίς φόρτιση, που είναι μια χαρά επίδοση.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Performance
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: «Κεραυνός» με καλή αυτονομία
Σελίδα 3Εσωτερικό: Minimal με οθονάρα και σπορ καθίσματα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πολύ καλό κράτημα, χωρίς να χάνει σε άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
KIA
Mototriti.gr