Χώροι: Πολύ καλοί για επιβάτες, στο μέσο όρο οι αποσκευές
96.659 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2018)
Οι χώροι του ανανεωμένου Toyota Yaris Hybrid δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με πριν και έτσι, το μοντέλο της Toyota συνεχίζει να διαθέτει από τους μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες στη μικρή κατηγορία, όντας σε θέση να φιλοξενήσει ακόμη και 5 ενήλικες στο εσωτερικό του. Ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 286 λτ. και βρίσκεται πλέον στο μέσο όρο της κατηγορίας, αφού έχουν έρθει αρκετά μικρά με 300 + λίτρα διαθέσιμα.
Είναι εντελώς λάθος αυτό που λέτε περί αυξημένης κατανάλωσης στην επιτάχυνση συγκριτικά με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η ουσία στα υβριδικά αυτοκίνητα είναι να καταλάβεις το τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να επιταχύνεις δεν θα πατήσεις ούτε τέρμα το γκάζι γιατί θα καις τα έντερα σου ούτε ελάχιστα διότι απλά θα νομίζεις ότι πατιναρει. Στην επιτάχυνση πρέπει να βρεις το σημείο όπου ο ηλεκτροκινητηρας συνυπάρχει με την ΜΕΚ αρμονικά. Σε εκείνο το σημείο η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 12L/100 και η επιτάχυνση είναι φυσιολογική. Στο αντίστοιχο Yaris 1.5 vvti-e με τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης η κατανάλωση υπερβαίνει τα 20-22L/100 (μιλάμε πάντα για στιγμιαία κατανάλωση). Σκεφτείτε το λογικά, ο κινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson και τον υποβοηθα ένα ισχυρός ηλεκτροκινητηρας. Δεν είναι φυσιολογικό να λέμε ότι καίει περισσότερο από έναν συμβατικό κύκλου Otto κινητήρα. Από την φύση του ένας θερμικός κινητήρας κύκλου Atkinson είναι πιο οικονομικός από το αντίστοιχο κύκλου Otto. Με συγχωρείτε για το θάρρος αλλά οικογενειακως οδηγούμε υβριδικά.
Είναι εντελώς λάθος αυτό που λέτε περί αυξημένης κατανάλωσης στην επιτάχυνση συγκριτικά με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η ουσία στα υβριδικά αυτοκίνητα είναι να καταλάβεις το τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να επιταχύνεις δεν θα πατήσεις ούτε τέρμα το γκάζι γιατί θα καις τα έντερα σου ούτε ελάχιστα διότι απλά θα νομίζεις ότι πατιναρει. Στην επιτάχυνση πρέπει να βρεις το σημείο όπου ο ηλεκτροκινητηρας συνυπάρχει με την ΜΕΚ αρμονικά. Σε εκείνο το σημείο η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 12L/100 και η επιτάχυνση είναι φυσιολογική. Στο αντίστοιχο Yaris 1.5 vvti-e με τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης η κατανάλωση υπερβαίνει τα 20-22L/100 (μιλάμε πάντα για στιγμιαία κατανάλωση). Σκεφτείτε το λογικά, ο κινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson και τον υποβοηθα ένα ισχυρός ηλεκτροκινητηρας. Δεν είναι φυσιολογικό να λέμε ότι καίει περισσότερο από έναν συμβατικό κύκλου Otto κινητήρα. Από την φύση του ένας θερμικός κινητήρας κύκλου Atkinson είναι πιο οικονομικός από το αντίστοιχο κύκλου Otto. Με συγχωρείτε για το θάρρος αλλά οικογενειακως οδηγούμε υβριδικά.
Εν έτει 2019 να υπάρχουν εκδόσεις με χειροκίνητα πίσω παράθυρα είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Εκεί στην toyota ας προσγειωθούν λίγο στην πραγματικότητα