+ Εμφάνιση, χώροι επιβατών, υβριδικό σύστημα κίνησης, οικονομία καυσίμου, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, ποιότητα κύλισης - Θέση οδήγησης, κατανάλωση εκτός πόλης, αίσθηση φρένων, εργονομικές ατέλειες, οδηγική αίσθηση
Μπορεί στην ανανεωμένη του γενιά και δη στην υβριδική του έκδοση, το Yaris να μην προχωρά σε εκ βάθρων αλλαγές, ωστόσο στοιχεία όπως η δυναμική του εμφάνιση, το πιο ποιοτικό και πάντα ευρύχωρο εσωτερικό και η βελτιωμένη άνεση, σε συνδυασμό με τα κύρια χαρακτηριστικά του ονόματός του, φτάνουν και περισσεύουν κατά την άποψή μας για να το διατηρήσουν ψηλά στις πωλήσεις.
Είναι εντελώς λάθος αυτό που λέτε περί αυξημένης κατανάλωσης στην επιτάχυνση συγκριτικά με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η ουσία στα υβριδικά αυτοκίνητα είναι να καταλάβεις το τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να επιταχύνεις δεν θα πατήσεις ούτε τέρμα το γκάζι γιατί θα καις τα έντερα σου ούτε ελάχιστα διότι απλά θα νομίζεις ότι πατιναρει. Στην επιτάχυνση πρέπει να βρεις το σημείο όπου ο ηλεκτροκινητηρας συνυπάρχει με την ΜΕΚ αρμονικά. Σε εκείνο το σημείο η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 12L/100 και η επιτάχυνση είναι φυσιολογική. Στο αντίστοιχο Yaris 1.5 vvti-e με τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης η κατανάλωση υπερβαίνει τα 20-22L/100 (μιλάμε πάντα για στιγμιαία κατανάλωση). Σκεφτείτε το λογικά, ο κινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson και τον υποβοηθα ένα ισχυρός ηλεκτροκινητηρας. Δεν είναι φυσιολογικό να λέμε ότι καίει περισσότερο από έναν συμβατικό κύκλου Otto κινητήρα. Από την φύση του ένας θερμικός κινητήρας κύκλου Atkinson είναι πιο οικονομικός από το αντίστοιχο κύκλου Otto. Με συγχωρείτε για το θάρρος αλλά οικογενειακως οδηγούμε υβριδικά.
Είναι εντελώς λάθος αυτό που λέτε περί αυξημένης κατανάλωσης στην επιτάχυνση συγκριτικά με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η ουσία στα υβριδικά αυτοκίνητα είναι να καταλάβεις το τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να επιταχύνεις δεν θα πατήσεις ούτε τέρμα το γκάζι γιατί θα καις τα έντερα σου ούτε ελάχιστα διότι απλά θα νομίζεις ότι πατιναρει. Στην επιτάχυνση πρέπει να βρεις το σημείο όπου ο ηλεκτροκινητηρας συνυπάρχει με την ΜΕΚ αρμονικά. Σε εκείνο το σημείο η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 12L/100 και η επιτάχυνση είναι φυσιολογική. Στο αντίστοιχο Yaris 1.5 vvti-e με τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης η κατανάλωση υπερβαίνει τα 20-22L/100 (μιλάμε πάντα για στιγμιαία κατανάλωση). Σκεφτείτε το λογικά, ο κινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson και τον υποβοηθα ένα ισχυρός ηλεκτροκινητηρας. Δεν είναι φυσιολογικό να λέμε ότι καίει περισσότερο από έναν συμβατικό κύκλου Otto κινητήρα. Από την φύση του ένας θερμικός κινητήρας κύκλου Atkinson είναι πιο οικονομικός από το αντίστοιχο κύκλου Otto. Με συγχωρείτε για το θάρρος αλλά οικογενειακως οδηγούμε υβριδικά.
Εν έτει 2019 να υπάρχουν εκδόσεις με χειροκίνητα πίσω παράθυρα είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Εκεί στην toyota ας προσγειωθούν λίγο στην πραγματικότητα