Ακόμη πιο ξεχωριστή από την εξωτερική εμφάνιση είναι η καμπίνα της DS 7 Crossback. Oι Γάλλοι έδωσαν τα ρέστα τους και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο με ιδιαίτερη φινέτσα, executive χαρακτήρα και έκδηλη πολυτέλεια χάρη στη χρήση ακριβών και υψηλής ποιότητας υλικών, στο προσεγμένο φινίρισμα, στη σχεδίαση, στις εμφανείς ραφές του ταμπλό και στις special τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή και την επεξεργασία ορισμένων τμημάτων, υλικών και επενδύσεων. Ενδεικτικά υπάρχουν επιλογές από γνήσιο μαόνι Ινδονησίας και ξεχωριστά δέρματα μέχρι ρολόι της BRM Chronographs και ιδιαίτερες σειρές διαμόρφωσης της καμπίνας.
Από την άλλη είναι πραγματικά μοναδικός ο τρόπος, που η πολυτέλεια και ο executive χαρακτήρας «δένει» με τον high-tech προσανατολισμό, ο οποίος τονίζεται από την παρουσία δύο ψηφιακών οθονών 12 ιντσών ακόμη και στη βασική έκδοση. H οθόνη εμπρός από τον οδηγό αναλαμβάνει το ρόλο του πίνακα οργάνων και διαμορφώνεται ανάλογα με τα γούστα, ενώ στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η καρδιά του συστήματος infotainment. Χάρη στα (μικρά ομολογουμένως) κουμπιά αφής που είναι διατεταγμένα σε οριζόντια διάταξη κάτω από την οθόνη υπάρχει άμεση πρόσβαση στα αντίστοιχα μενού.
Εργονομικά χρειάστηκε κάποια εξοικείωση μέχρι να συνηθίσω την παρουσία του start/stop στην κορυφή της κονσόλας, ενώ και η πρόσβαση στο κουμπί για την επιλογή προγραμμάτων λειτουργίας δεν είναι και η ευκολότερη (θα έπρεπε να είναι αριστερά και όχι δεξιά με τον λεβιέ να το «κρύβει»). Κατά τα άλλα, τα περισσότερα ευρέως χρησιμοποιούμενα κουμπιά είναι σε σωστή θέση, η θέση οδήγησης είναι άριστη, τα καθίσματα εξαιρετικά και γενικά νιώθεις υπέροχα μέσα στην άκρως ενδιαφέρουσα καμπίνα της DS 7 Crossback. Σίγουρα δεν είναι τυχαίο, που η DS 7 Crossback, εντάξει μια ειδική έκδοσή της, είναι η προεδρική λιμουζίνα του Γάλλου Προέδρου Εμανουέλ Μακρόν…
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)
Σαν παλάτι είναι, με ο,τι αυτό συνεπάγεται...
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)