Tεχνολογία: Με ανάρτηση που «διαβάζει» τις λακούβες
145.049 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2019)
Η DS 7 Crossback αποτελεί τη βιτρίνα της τεχνολογίας του ομίλου PSA και όπως είναι φυσικό φέρει τα πιο σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και προστασίας των επιβατών. Ωστόσο πέρα από τα συνήθη πλέον συστήματα, όπως αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος, ελέγχου τυφλού σημείου ή ενεργής διατήρησης του αυτοκινήτου μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας, η DS 7 Crossback καινοτομεί για τα δεδομένα της κατηγορίας προσφέροντας Σύστημα Νυχτερινής Ορατότητας (Night Vision), Σύστημα Active Scan Suspension, που «σκανάρει» το δρόμο με κάμερα και ραντάρ και προσαρμόζει την ενεργή ανάρτηση ανάλογα, προηγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Connected Pilot, αλλά και Driver Attention Monitor με το οποίο μια υπέρυθρη κάμερα σκανάρει τα μάτια του οδηγού και σε περίπτωση που κλείσουν παρατεταμένα προειδοποιεί τον οδηγό.
Χώροι: Ευρύχωρη και super πρακτική η καμπίνα
Η DS 7 Crossback εκμεταλλεύεται στο έπακρο το γαλαντόμο μεταξόνιο των 2.738 χλστ. προσφέροντας… προεδρικούς χώρους για τους επιβάτες, ενώ αξιοζήλευτο είναι και το πλάτος της καμπίνας. Σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο πάτωμα, 5 ενήλικες θα βολευτούν με άνεση. Οι πίσω επιβάτες δε, έχουν δικούς τους αεραγωγούς και 2 μάλιστα θύρες USB. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, με αυτή μπροστά από τον επιλογέα να διαθέτει δυνατότητα κάλυψης από τα αδιάκριτα βλέμματα, ενώ το τεράστιο ντουλαπάκι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα διαθέτει φως και ροή αέρα από τον κλιματισμό.
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)
Σαν παλάτι είναι, με ο,τι αυτό συνεπάγεται...
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)