Κινητήρας: Επαρκείς οι επιδόσεις, «τσιμπημένη» η κατανάλωση
144.684 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2019)
Η DS 7 Crossback της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένη με τον νέο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 130 άλογα με 300 Nm ροπής. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται με άνεση στις ανάγκες της πολυτελούς γαλλίδας, χάρη στην πλούσια ροπή του, αλλά και στην σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον «γλυκό» σε αίσθηση και ακριβή επιλογέα. Παρά το βάρος που ξεπερνά τα 1.400 κιλά, τα προσπεράσματα γίνονται σβέλτα και ποτέ δε θα νιώθεις «κρεμασμένος» παρά μόνο αν από λάθος έχεις διατηρήσει υψηλή σχέση στο κιβώτιο με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Από την άλλη όμως, ο ιδιαίτερα πολιτισμένος πετρελαιοκινητήρας δεν επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς της φίρμας για μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. γυροφέρνοντας σε μικτές συνθήκες οδήγησης την τιμή των 8,0 λτ./100 χλμ..
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)
Σαν παλάτι είναι, με ο,τι αυτό συνεπάγεται...
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)