Δεν χρειάζονται παρά μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της DS 7 Crossback για να αντιληφθεί κανείς, πως το πολυτελές crossover παίζει σπουδαία «μπάλα» στον τομέα της άνεσης. Εμφανίζει ποιότητα κύλισης αντάξια ενός πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου και ανάλογη μιας λιμουζίνας. Εξαιρετικά ήσυχη χάρη στην special ηχομόνωση και τα ενισχυμένα πλευρικά παράθυρα σε κάνει να τσεκάρεις μήπως το ντεσιμπελόμετρο δεν λειτουργεί σωστά μιας και εμφανίζει νούμερα, που συναντάς σε μοντέλα των 100.000 ευρώ. Στο πρόγραμμα Eco η απόκριση στο γκάζι είναι μέτρια, ωστόσο στο νορμάλ τα πράγματα είναι μια χαρά. Πόσο δε στο σπορ, όπου ο ήχος αποκτά και ανάλογη χροιά…
Από την άλλη, ακόμη και η συμβατική ανάρτηση με τη βοήθεια και του ιδανικού προφίλ των ελαστικών (235/55 R18) ισοπεδώνει τις ανωμαλίες, χωρίς θορύβους και χωρίς να ταράζεται το ζεν των επιβατών. Το τίμημα της σχετικά αυξημένης κλίσης και μιας ελαφριάς τάσης πλεύσης δεν ενοχλεί και κυρίως δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την τροχιά της DS 7 Crossback ακόμη και σε συνθήκες έντονης πίεσης. Εντάξει, το τιμόνι δεν είναι υπόδειγμα πληροφόρησης και αίσθησης, αλλά είναι ακριβές και στρίβοντας νιώθεις την DS 7 να «ακουμπάει» στην ανάρτησή της και χωρίς αναπηδήσεις ή άσκοπες ταλαντώσεις να στρίβει ουδέτερα με απόλυτη ασφάλεια. Αν το παρακάνεις θα υποστρέψει φυσιολογικά και σε απόλυτα ελεγχόμενη ποσότητα. Τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων, ενώ στα συν είναι και η απρόσμενη ευελιξία στην πόλη χάρη στον μικρό κύκλο στροφής.
Όπως και να έχει, την DS 7 Crossback θα την απολαύσεις στο ταξίδι και σε μια διαδρομή που θα ευνοεί την οδήγηση με ροή. Εκεί πραγματικά είναι άπαιχτη βάζοντας τα γυαλιά ακόμη και σε ακριβότερες πολυτελείς προτάσεις. Αν χρειαστεί δε θα αρνηθεί να σκονιστεί. Τα 190 χλστ. από το έδαφος σε συνδυασμό με τα ειδικά προγράμματα (χιονιού, λάσπης, άμμου) και τα ελαστικά Michelin Latitude Tour HP θα βοηθούν το γαλλικό crossover και στις εκτός ασφάλτου περιηγήσεις.
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)
Σαν παλάτι είναι, με ο,τι αυτό συνεπάγεται...
Δεν το έχω ψάξει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά μοιάζει να βασίζεται στο σασί του 3008... αν και η αισθητική είναι πάντα υποκειμενική, ειδικά το εσωτερικό δεν με εξιτάρει καθόλου, παρά τον ενθουσιασμό των δημοσιογράφων... νομίζω το 3008 είναι πολύ καλύτερο εφόσον μπορείς να προσαρμοστείς στο 'μικρό τιμόνι χαμηλά - πίνακας ψηλά' (μιλώντας πάντα στο ίδιο γκρουπ...)