Το Ford Kuga παίζει σε διπλό ταμπλό, στοχεύοντας τους αγοραστές των C-SUV, αλλά γλυκοκοιτάζοντας παράλληλα και προς αυτούς των μεσαίων SUV. Κατηγορίες που το diesel ακόμα κρατάει γερά, συνεπώς και η Ford στηρίζει πολλά στον 1,5 EcoBlue κινητήρα της που εφοδιάζει το Kuga.
Το νέας γενιάς Kuga άλλαξε ριζικά σε όλους τους τομείς με στόχο να έρθει ακόμα πιο κοντά στις σύγχρονες ανάγκες και θέλω των καταναλωτών. Ωστόσο υπάρχουν και στοιχεία που έμειναν τα ίδια, όπως ο EcoBlue κινητήρας 1,5 λτ. των 120 ίππων που συνεχίζει και σε αυτή τη γενιά να πρωταγωνιστεί στο νέο Kuga. Άλλωστε στα μικρομεσαία SUV βλέπουμε πως το diesel απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του κόσμου και των κατασκευαστών. Μάλιστα το νέο Kuga, με μήκος 4,61 μ. φλερτάρει με την παραπάνω κλάση των μεσαίων SUV, εκεί που το diesel κυριαρχεί.
Όπως είδαμε και στην βενζινοκίνητη έκδοση, το νέο Kuga βασίζεται πάνω στην C2 πλατφόρμα της Ford και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 83 χλστ. μακρύτερο (4.614 χλστ.), 45 χλστ. φαρδύτερο (1.883 χλστ.) και 42 χλστ. χαμηλότερο (1.661 χλστ.) με τις νέες αναλογίες και τα όμορφα άκρα να τονίζουν την κομψότητα, που ζητά ο σύγχρονος αγοραστής της κατηγορίας.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.