Μέσα στην πόλη, το Kuga είναι ευκολοδήγητο προσφέροντας καλή ορατότητα, ωστόσο το μεγάλο μήκος του και οι 2,5 στροφές του τιμονιού δεν είναι σύμμαχοι στην ευελιξία και στα δύσκολα παρκαρίσματα.
Πηγαίνοντας στο άλλο άκρο, δηλαδή σε off-road καταστάσεις, τα 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης και φυγής θα σας εξασφαλίσουν μια ασφαλή και χωρίς παρατράγουδα διέλευση ακόμα και σε πιο δύσκολο ανάγλυφο, με τη ροπή από το μοτέρ να σου εξασφαλίζει και την απαραίτητη ορμή σε πιο κολλώδη σημεία.
Αρωγός και σημαντικό στοιχείο στις ικανότητες του Kuga είναι και τα οδηγικά modes που διαθέτει, τα οποία μεταβάλουν την απόκριση στο γκάζι και τη λειτουργία του ESP ανάλογα το έδαφος και τον τρόπο που οδηγείς. Έτσι μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε Normal, Sport, Slippery, Snow/Sand, ή για μέγιστη οικονομία, Eco, ανάλογα την περίσταση.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.