Η καμπίνα του Kuga είναι σύγχρονη και αρκετά ποιοτική. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η στάνταρ οθόνη 8 ιντσών του infotainment SYNC3.
Από 27.170 ευρώ και 8 χρόνια εγγύηση
277.851 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)
Η έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει από 27.170 ευρώ στο επίπεδο Trend, ήτοι 2.000 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη της βενζίνης, με τον στάνταρ εξοπλισμό να είναι εξαιρετικά πλούσιος, συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και Air Condition, οθόνη αφής 8 ιντσών για το SYNC3 και πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
Σε κάθε διαμόρφωση της πίσω σειράς καθισμάτων, οι εκεί φιλοξενούμενοι έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους, με τρεις ενήλικους να κάθονται δίχως… συνωστισμό.
Με τον συγκεκριμένο κινητήρα το Kuga είναι διαθέσιμο και στις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις, Titanium, ST-Line και Vignale, με το κόστος κτήσης να ορίζεται από 30.491 ευρώ, 30.605 ευρώ και 39. 822 ευρώ αντίστοιχα.
Σε κάθε περίπτωση το νέο Kuga συνοδεύεται και από 8 ετή εγγύηση μηχανικών μερών, τη μεγαλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Η πρακτικότητα είναι ατού για το νέο Kuga. To πίσω κάθισμα είναι χωρισμένο σε αναλογία 40:60 με τα σχετικά τμήματα να σύρονται ανεξάρτητα εμπρός-πίσω.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.