Ο κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Σε πρώτο πλάνο η οικονομία, καλές και οι επιδόσεις
277.854 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)
Αυτό που περιμένεις και θέλεις από ένα diesel κινητήρα είναι να παρέχει οικονομία καυσίμου και να λειτουργεί πολιτισμένα. Δύο στα δύο λοιπόν για τον 1,5 λτ. EcoBlue κινητήρα της Ford, καθώς πληροί τα παραπάνω προαπαιτούμενα. Το μοτέρ αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης για πιο αποδοτική καύση, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας για καλύτερη απόκριση και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης. Στην πράξη ο EcoBlue διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, που ορίζονται από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, χωρίς ίχνος κροταλίσματος, το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά και την επάρκεια ροπής στις μεσαίες στροφές, ενώ φροντίζει ώστε να διατηρήσει και τις καλές επιδόσεις που έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές του.
Ο πολύ θετικός επιλογέας ταχυτήτων, του κιβωτίου αφήνει ωραία αίσθηση στο χέρι, ενώ παράλληλα έχει ισορροπημένη κλιμάκωση, με αποτέλεσμα να κρατάει χαμηλά την κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ..
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.