Το set-up της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, καταφέρνει να προσφέρει υψηλή άνεση, αλλά και να διαμορφώνει ένα ευχάριστο προφίλ, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.
Στο δρόμο: Αρχοντικό, αποτελεσματικό και ικανό εκτός δρόμου
277.852 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2021)
Το νέο Kuga έχει βελτιωθεί θεαματικά στο δρόμο, όχι τόσο από πλευράς δυναμισμού, χαρακτηριστικό που διέθετε και η προηγούμενη γενιά, αλλά ως προς την γενική αίσθηση και τον ποιοτικό τρόπο που κυλάει στην άσφαλτο.
Το χαμηλότερο κέντρο βάρους, με την ταυτόχρονη αύξηση σε μετατρόχιο και μεταξόνιο, χαρίζει στο νέο Kuga αποφασιστικό και άκρως στιβαρό πάτημα στο δρόμο. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο η ευθυβολία του είναι παροιμιώδης, ενώ παράλληλα και τα επίπεδα θορύβου είναι πολύ χαμηλά. Πέρα από την καλή ηχομόνωση, για το τελευταίο η Ford εξέλιξε το Σύστημα Active Noise Control, που «ακυρώνει» τους θορύβους. Με αυτό τον τρόπο το Kuga πλέον διαθέτει εξαιρετική ποιότητας κύλισης.
Το set-up της ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, έχει λίγο σφιχτή αίσθηση, χωρίς αυτό να περιορίζει την άνεση του μοντέλου, καθώς φιλτράρει εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος χωρίς να θορυβεί ή να μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα. Έτσι καταφέρνει και να είναι άνετο, αλλά και να διαμορφώνει ένα ευχάριστο προφίλ, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και χωρίς τάσεις πλεύσης ή αποσταθεροποιήσης κατά τη μεταφορά του βάρους. Εξαιρετικό και το σύστημα διεύθυνσης, κάτι που για μοντέλο της Ford θεωρείται πλέον δεδομένο, μεταφέροντας γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση που θες από τους τροχούς, ενώ ακόμα και αν παρασυρθείς, το ESP είναι εκεί να σου υπενθυμίσει πως οδηγείς SUV και όχι χάτσμπακ.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.
...Οι 17αρες ζαντες που φοραει, ειναι πολυ μικρες για το μεγεθος του Kuga. Το κανουν να δειχνει καπως ''φτωχό'', κατι που το αδικει. Ηθελε τουλαχιστον 20αρες.
Διαβάζω άλλο άρθρο στο ίδιο site για το Jeep Compass diesel στα 32.000 ... προσωπικά το εν λόγω Jeep μου είναι αρκετά συμπαθές αλλά δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να μην προτιμήσω το Kuga... φθηνότερο, οικονομικότερο, με χώρους και καλύτερο πάτημα και 8 χρόνια εγγύηση... ξεκίνησα λίγο ανορθόδοξα αλλά το νόημα είναι το ίδιο: το kuga είναι από τις πλέον εξαιρετικές value for money επιλογές και με δυνατά σημεία (σε αντίθεση πχ με τα Hyundai που είναι value for money αλλά χωρίς κάποιο 'δυνατό' σημείο). Προσωπικά νομίζω οτι για όποιον θέλει μεγαλούτσικο SUV κάτω από 30 χιλιάρικα, το Kuga είναι μονόδρομος - και με 8 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να ανησυχείς για οτιδήποτε (ακούγεται σαν διαφήμιση της Ford αλλά δεν έχω καμία σχέση, απλά έτσι έχουν τα πράγματα). Εάν έχει κάποιο μείον? ναι, σχεδιαστικά θα το ήθελα λίγο πιο τολμηρό και μέσα και έξω αλλά σε αυτή την κατηγορία μια 'διαχρονική΄' σχεδίαση ίσως είναι προτιμότερη, γούστα εξάλλου είναι αυτά.