Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άρι

24.003 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άρι

Κάτω από το καπό υπάρχει η ισχυρότερη έκδοση του 1,0 λτ., πολυβραβευμένου high-tech 3κύλινδρου turbo Εcoboost, που μάλιστα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο μπορεί να προσφέρει έως και 10 άλογα στη συνολική ισχύ, με την τελευταία να είναι 170 ίπποι στις 5.750 σ.α.λ. με σταθερή ροπή 200 Nm από τις 2.000 έως τις 5.500 σ.α.λ.. Σε λειτουργία overboost, η ροπή φτάνει τα 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ.. Σε σχέση με την έκδοση των 155 ίππων η αυξημένη απόδοση ήρθε με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, νέο λογισμικό διαχείρισης του τούρμπο, αλλά και αναβάθμιση του υβριδικού συστήματος.


Με τον θαυματουργό 1,0 Ecoboost να έχει αποδείξει τόσα χρόνια την αξιοπιστία του, αλλά και τις δυνατότητές του (με ίδια σωθικά σε αγωνιστική χρήση έχει φτάσει και τα 200 άλογα) αφήνεις γρήγορα πίσω τις όποιες δεύτερες σκέψεις για την απίθανη ειδική ισχύ σε σχέση με τον κυβισμό και πατάς το γκάζι με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport και αρχίζεις τη διασκέδαση. Εντυπωσιακά γραμμικός, εύηχος (έστω και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) και με ηλεκτρική σχεδόν απόκριση, ο κινητήρας εντυπωσιάζει και προσφέρει ανάλογα καυτές επιδόσεις με αυτές του Puma ST των 200 ίππων.

Με 7,3 δλ. για το 0-100, χάνει μόλις 0,4 δλ από το 200άρι, αλλά χάρη στο αυτόματο κιβώτιο που κατεβάζει άμεσα σχέσεις προσπερνά πιο γρήγορα (60-100 και 80-120 σε 3,7 και 4,9 δλ., όταν το 200άρι με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα θέλει 4,5 και 6,3 δλ.). Κερδίζεις και σε ευκολία ειδικά μέσα στην πόλη, ενώ στα βουνά απολαμβάνεις ταχύτητα στις εναλλαγές σχέσεων, τις οποίες το κιβώτιο κρατά μέχρι τον κόφτη στις 6.500 σ.α.λ.. Και το καλύτερο; H μέση κατανάλωση γυροφέρνει τα 8 λτ./100 χλμ., όταν με το 200άρι ήταν σχεδόν 10 λτ./100 χλμ. Και λόγω υβριδικού χαρακτήρα μπαίνεις και ελεύθερα στο δακτύλιο!

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Σχεδίαση δια χειρός Ford Performance
Σελίδα 3Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άρι
Σελίδα 4Στο δρόμο: ΕθιSTικό και ΑπολαυSTικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL