Λατρέψαμε τo Ford Puma ST όταν το δοκιμάσαμε με το χειροκίνητο κιβώτιο τα 200 άλογα από τον 3κύλινδρο 1,5 Ecoboost, το οποίο αποδείχθηκε μια σπάνια σπορ κατασκευή για εκείνους που θέλουν να κοντράρουν τις κλασικές GTi hatchback προτάσεις. Σήμερα επανερχόμαστε με τη δοκιμή της πιο… light εκδοχής του (υπάρχει ακόμα απόθεμα από το 200άρι) με 170 άλογα από τον 1.000άρη Ecoboost των 170 ίππων και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.
Οπτικά το Puma ST των 170 ίππων τονίζει την άγρια ομορφιά που εξασφάλισε η Ford Performance (το σπορ παρακλάδι της Ford που ασχολείται με τις εκδόσεις και τα μοντέλα επιδόσεων) με τη κυψελωτή μάσκα, τους γεμάτους δυναμισμό προφυλακτήρες, το αεροδυναμικό splitter στο μπροστινό μέρος, τον πίσω διαχύτη με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ το σπορτίφ σχεδιαστικό παζλ συμπληρώνει η μεγαλούτσικη αεροτομή και φυσικά οι πανέμορφες ζάντες των 19 ιντσών, πίσω από τις οποίες ξεχωρίζουν οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Ούτε όμως στην ποιοτική καμπίνα έχουν γίνει συμβιβασμοί με το μοντέλο της δοκιμής να παραμένει ένα ατόφιο Puma ST. Την παράσταση κλέβουν φυσικά οι (νέες) μπάκετ καθισματάρες της Ford Performance με επένδυση από συνθετικό δέρμα Sensico, αλλά και λεπτομέρειες όπως ο σπορ διάκοσμος με τις κόκκινες ραφές, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με μπουτόν για την επιλογή οδηγικού προφίλ μεταξύ των Eco, Normal, Sport και Slippery, καθώς και ακόμα ένα που σε πάει κατευθείαν στο… ψητό ( πρόγραμμα Sport). Ξεχωρίζει και ο επιλογέας του Powershift αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, καθώς και τα paddles στο τιμόνι για τις σειριακές εναλλαγές των 7 σχέσεων. Από εκεί και πέρα, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι κορυφαίος, όπως θα περίμενες από ένα μοντέλο που κοστίζει 37.290 ευρώ…