Στο δρόμο: ΕθιSTικό και ΑπολαυSTικό

24.002 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Η σφιχτή ανάρτηση κοντρολάρει άψογα τις διαθέσεις του συνόλου με τις στάνταρ 19άρες ζάντες να εξασφαλίζουν και την απαραίτητη πρόσφυση, χωρίς ιδιαίτερη θυσία στην άνεση. Σε αυτό συνηγορούν τα frequenc
2 Φωτογραφίες »

Η σφιχτή ανάρτηση κοντρολάρει άψογα τις διαθέσεις του συνόλου με τις στάνταρ 19άρες ζάντες να εξασφαλίζουν και την απαραίτητη πρόσφυση, χωρίς ιδιαίτερη θυσία στην άνεση. Σε αυτό συνηγορούν τα frequency reactive αμορτισέρ της Hitachi που μαλακώνουν από μόνα τους στις συνεχείς ανωμαλίες.

Εκτός από την εμφάνιση και το διάκοσμο της καμπίνας, το… light Puma ST μοιράζεται το ίδιο σασί με το 200άρι με τις «hot» ρυθμίσεις σε ανάρτηση, τιμόνι και φρένα. Σαν αποτέλεσμα το εκρηκτικό ταπεραμέντο του κινητήριου συνόλου ξεδιπλώνεται μαγικά στο δρόμο για να εξασφαλίσει στον οδηγό κορυφαία οδηγική ευχαρίστηση, αλλά και αποτελεσματικότητα ακόμα και όταν στρίβει χωρίς αύριο.


Γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, το Puma ST των 170 ίππων παραμένει μια γνήσια σπορ κατασκευή, που εκτελεί με χειρουργική ακρίβεια κάθε εντολή.
2 Φωτογραφίες »

Γραπωμένο στην άσφαλτο και εξαιρετικά γρήγορο σε κλειστά κομμάτια, το Puma ST των 170 ίππων παραμένει μια γνήσια σπορ κατασκευή, που εκτελεί με χειρουργική ακρίβεια κάθε εντολή.


Σίγουρα δεν υπάρχει στην πιάτσα άλλο τόσο άμεσο, ευχάριστο και συμμετοχικό SUVάκι. Το σύνολο στρίβει απίθανα, με σχεδόν μηδενικές κλίσεις, ένα σοκαριστικά άμεσο, όσο και «υπάκουο» στο ζωντανό τιμόνι, μπροστινό σύστημα, καθώς και συμμετοχικό πίσω μέρος με τα υπό γωνία τοποθετημένα ελατήρια για ακρίβεια και σταθερότητα. Το καλό με το Puma ST είναι πως μπορείς να διορθώσεις τυχόν ανορθογραφίες ακόμα και μέσα στην στροφή, με το τιμόνι να δίνει όση πληροφορία χρειάζεσαι και το torque vectoring να συγκρατεί αποτελεσματικά την υποστροφή και βοηθώντας το Puma ST να κρύψει την απουσία μπλοκέ διαφορικού όντας απόλυτα προβλέψιμο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Η σφιχτή ανάρτηση κοντρολάρει άψογα τις διαθέσεις του συνόλου με τις στάνταρ 19άρες ζάντες να εξασφαλίζουν και την απαραίτητη πρόσφυση, χωρίς ιδιαίτερη θυσία στην άνεση. Σε αυτό συνηγορούν τα frequency reactive αμορτισέρ της Hitachi που μαλακώνουν από μόνα τους στις συνεχείς ανωμαλίες, αν και οι έντονες δε θα περάσουν απαρατήρητες λόγω και του χαμηλού προφίλ των ελαστικών με διάσταση 225/40. Την απολαυστική οδηγική παρουσία του Puma ST των 170 ίππων συμπληρώνουν ιδανικά τα φοβερά φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες, τόσο σε αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Σχεδίαση δια χειρός Ford Performance
Σελίδα 3Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άρι
Σελίδα 4Στο δρόμο: ΕθιSTικό και ΑπολαυSTικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
test center