Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

24.005 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170/5.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000-5.500
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,3
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 3,7
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210
Βάρος (κιλά)* 1.394
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,3
Μέση δοκιμής 8,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 144
Ρεζερβουάρ (λτ.) 42
*&&&&εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης
Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 8''
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Προβολείς ομίχλης * LED
Φώτα ημέρας * LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 8 χρόνια ή 160.000 χλμ
Έκδοση ST
Tιμή (από) 37.290 (μετά από έκπτωση 1.000 ευρώ)
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 325 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 271 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,1
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.565/1.518
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 11,2
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,8/69,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/40 R19
Μάρκα-Τύπος ελαστικών Continental Sport Contact 7
Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma
Κεφάλι οδηγού 110
Κεφάλι πίσω 31
Πλάτος εμπρός 1.372
Πλάτος πίσω 1.297
Πόδια πίσω 112
Χώρος αποσκευών (λτ.) 458+80 Megabox
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.226x1.806x1.533
Μεταξόνιο 2.588
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Σχεδίαση δια χειρός Ford Performance
Σελίδα 3Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άρι
Σελίδα 4Στο δρόμο: ΕθιSTικό και ΑπολαυSTικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center