Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 25.985 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024) Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 998 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170/5.750 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000-5.500 Start/Stop NAI Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,3 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 3,7 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,9 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210 Βάρος (κιλά)* 1.394 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή WLTP 6,3 Μέση δοκιμής 8,1 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 144 Ρεζερβουάρ (λτ.) 42 *&&&&εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift ESP * Αυτόματο φρενάρισμα * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */* Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (αυτόματος) Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 8'' Cruise control * Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών Προβολείς ομίχλης * LED Φώτα ημέρας * LED Εγγύηση μηχανικών μερών 8 χρόνια ή 160.000 χλμ Έκδοση ST Tιμή (από) 37.290 (μετά από έκπτωση 1.000 ευρώ) *: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma ST 1,0 Ecoboost mHEV 170 PS Powershift Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 325 χλστ. Πίσω φρένα Δίσκοι 271 χλστ. 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,1 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.565/1.518 Στροφές τιμονιού 2,6 Κύκλος στροφής (μ.) 11,2 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,8/69,1 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 225/40 R19 Μάρκα-Τύπος ελαστικών Continental Sport Contact 7 Διαστάσεις (χλστ.) Ford Puma Κεφάλι οδηγού 110 Κεφάλι πίσω 31 Πλάτος εμπρός 1.372 Πλάτος πίσω 1.297 Πόδια πίσω 112 Χώρος αποσκευών (λτ.) 458+80 Megabox ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.226x1.806x1.533 Μεταξόνιο 2.588 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιοΣελίδα 2Σχεδίαση δια χειρός Ford PerformanceΣελίδα 3Κινητήρας: Προσπερνά πιο γρήγορα και είναι πιο οικονομικό από το 200άριΣελίδα 4Στο δρόμο: ΕθιSTικό και ΑπολαυSTικόΣελίδα 5Η γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά