Οι κόκκινες μοκέτες και τα καταπληκτικά κόκκινα σπορ καθίσματα μεταμορφώνουν τo συντηρητικό, αλλά στιβαρό, γεροδεμένο και πάντα ευρύχωρο εσωτερικό σε… πολεμικό ανακοινωθέν.
H Honda συνεχίζει το θρύλο του Civic Type R και στην 11η γενιά του, που ήρθε δυνατότερη από ποτέ: Με 329 άλογα αυτό το «τάπερ» είναι το ισχυρότερο προσθιοκίνητο «hot hatch» που υπάρχει στην αγορά, η οποία πλέον δεν μετρά και πολλές σχετικές προτάσεις και το είδος είναι υπό εξαφάνιση και απειλούμενο από την ηλεκτρική λαίλαπα. Για την ακρίβεια μετριούνται στα δάκτυλα: CUPRA Leon VZ, Mercedes-AMG A35/A45 S, Audi S3/RS3, Toyota Yaris GR, άντε να βάλουμε και το VW Golf GTI και ας είναι κάτω από τα 300 άλογα.
Στο ίδιο μήκος κύματος η εξαιρετική θέση οδήγησης, ο αλουμινένιος λεβιές και το τιμόνι με επένδυση σουέντ.
Όπως και να έχει αυτή τη φορά εκεί στη Honda απέφυγαν τις σχεδιαστικές υπερβολές. Δίχαζε η σχεδίαση των δύο προηγούμενων Civic Type R με το 2λιτρο turbo κινητήρα, που μπορεί με την «αλήτικη» και ιδιαίτερα αιχμηρή εικόνα τους να αναστάτωναν τους φανατικούς της μάρκας από τη μια, αλλά από την άλλη χαρακτηρίζονταν «υπερβολικά» (σικ) από τους πιο αποστασιοποιημένους. Με το νέο Civic Type R οι σχεδιαστές της Honda έγιναν πιο συγκαταβατικοί: Όπως και τα απλά Civic, το Type R έχει πιο «καθαρές» γραμμές και είναι πιο συγκρατημένο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι λιγότερο επιθετικό: Οι τονισμένοι αεραγωγοί σε προφυλακτήρα και καπό, η σπορ γρίλια, οι κατακόκκινες πολυπίστονες δαγκάνες φρένων της Brembo πίσω από τις μαύρες 19άρες ζάντες-κοσμήματα και το κόκκινο «H» δίνουν το στίγμα, με την τριπλή εξάτμιση στο πίσω μέρος και την πιο… εύπεπτη «φτερούγα» να επισφραγίζουν την ταυτότητα νέου Civic Type R.
Εκ των έσω, οι κόκκινες μοκέτες και τα καταπληκτικά κόκκινα σπορ καθίσματα μεταμορφώνουν το συντηρητικό, αλλά στιβαρό, γεροδεμένο και πάντα ευρύχωρο εσωτερικό σε… πολεμικό ανακοινωθέν. Στο ίδιο μήκος κύματος η εξαιρετική θέση οδήγησης, ο αλουμινένιος λεβιές και το τιμόνι με επένδυση σουέντ. Η οθόνη αφής μάλλον υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά αλήθεια who cares; Εδώ μετράνε άλλα πράγματα, τα οποία προκαλούν ανατριχίλα ειδικά όταν επιλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης R+, πατήσεις τέρμα το γκάζι και νιώσεις τη δύναμη του ισχυρότερου Civic Type R, που έγινε ποτέ. Και του ακριβότερου: Το νέο Civic Type R είναι διαθέσιμο από 69.900 ευρώ μια τιμή που δείχνει εξωγήινη για το 99,99 % των κατοίκων αυτής της χώρας.
Σελίδα 1 | Δοκιμή Honda Civic Type R με 329 PS |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: ΞυRίζει… |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Η μεγάλη ανατRιχίλα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |