ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Hyundai i10, high-tech μίνι με χώρους μεγάλου

 Σχολιάστε 
58.783 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2024)
Δοκιμή: Hyundai i10, high-tech μίνι με χώρους μεγάλου
2 Φωτογραφίες »

- Έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα απΆ όλα τα μίνι
- 150 ευρώ φθηνότερο σε σχέση με πριν, και με στάνταρ οθόνη αφής 8'' & υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink
- Βγάζει 79 άλογα (από 83), έχει μειωθεί η κατανάλωση και έχουν ατονήσει οι επιδόσεις ελαφρώς
- Από 16.290 ευρώ στη βασική έκδοση 63 ίππων με εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χλμ.

Έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πιο φαρδύ κάθισμα απΆ όλα τα μίνι

Το Hyundai i10 αποτελεί διαχρονικά ένα από τα αγαπημένα μίνι μοντέλα των Ελλήνων, καθώς έχει ένα ολοκληρωμένο προφίλ, θυμίζοντας πιο πολύ μικρό παρά μίνι. Ειδικά στον τομέα των χώρων, όπου έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα με 130,5 εκατοστά, ξεπερνά δηλ. μερικά μικρά όπως το Renault Clio και Honda Jazz. Παράλληλα, το i10 είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti Test Center πρώτο και στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με 10,2 εκ., σε σχέση με κάθε άλλο mini.

Βγάζει 79 άλογα (από 83), έχει μειωθεί η κατανάλωση και έχουν ατονήσει οι επιδόσεις ελαφρώς

Αφορμή για τη δοκιμή του Hyundai i10 είναι ο διαφοροποιημένος κινητήρας 1,2 λτ. που πλέον αποδίδει 79 από 83 ίππους σε συνδυασμό είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτοματοποιήμενο μηχανικό, όπως στο μοντέλο της δοκιμής μαςΗ αλλαγή αυτή στην ισχύ έχει φέρει μια μικρή μείωση στην κατανάλωση, που έπεσε στα 6,9 λτ./100 χλμ. (από 7,1), κάτι που ισχύει και για τις επιδόσεις που έχουν ατονήσει, ειδικά όσον αφορά στις ρεπρίζ.


To Hyundai i10 έχει πίσω κάθισμα πιο φαρδύ και από μικρά μοντέλα και επιπλέον προσφέρει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας.
2 Φωτογραφίες »

To Hyundai i10 έχει πίσω κάθισμα πιο φαρδύ και από μικρά μοντέλα και επιπλέον προσφέρει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας.

Με χαμηλότερη τιμή & στάνταρ οθόνη αφής 8'' με υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink

Το άλλο που έχει αλλάξει είναι η τιμή του μοντέλου, η οποία μειώθηκε στα 17.590 ευρώ για το μοντέλο της δοκιμής. Βέβαια το σημαντικότερο είναι ότι πλέον είναι διαθέσιμο στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα τηλεματικής Bluelink. Αυτό δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να κάνει διάφορες ρυθμίσεις, απευθείας από το τηλέφωνό του, όπως π.χ. κλείδωμα & ξεκλείδωμα, καθώς επίσης και να πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους, ακόμα και να σε ειδοποιεί αν κάποιος προσπαθεί να παραβιάσει την κλειδαριά του i10.

Από 16.290 ευρώ στη βασική έκδοση 63 ίππων με εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χλμ.

Μιλώντας για τιμές, το i10 είναι διαθέσιμο από 16.290 ευρώ στη βασική έκδοση των 63 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο (δείτε εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων), με αρκετά καλό εξοπλισμό. Εκτός από το Bluelink, που διαβάσαμε παραπάνω, στο βασικό εξοπλισμό θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό πίνακα οργάνων και πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης. Παράλληλα όπως όλα τα Hyundai, το i10 προσφέρεται με 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του Hyundai i10 1,2 79 PS AMT
 

Σελίδα 2Eίναι μοντέρνο σε εμφάνιση και έχει digital καμπίνα
Σελίδα 3Κινητήρας: Ταμάμ για την πόλη, με ικανοποιητικές επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Στιβαρό, ευέλικτο και γεμάτο συστήματα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Hyundai i10
Mercedes
NISSAN