Το οδηγικό προφίλ του Tivoli χαρακτηρίζεται από τα αυξημένα επίπεδα άνεσης που προσφέρει και την γενικότερη αίσθηση ασφάλειας που το διακρίνει.
Στο δρόμο το Tivoli εκμεταλλεύεται την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του για να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, απορροφώντας με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Παράλληλα διακρίνεται και για την καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, ωστόσο η άνεση μετριάζεται σε εκτός πόλης διαδρομές με τα σχετικά αυξημένα επίπεδα αεροδυναμικού θορύβου που παρουσιάζει.
Διατηρώντας τις εκτός δρόμου γωνίες και την απόσταση των 17,8 εκ. του από το έδαφος, το Tivoli αν χρειαστεί, μπορεί να ανταποκριθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Σε γενικές γραμμές, το Tivoli και στη δικίνητη έκδοσή του είναι σταθερό και ασφαλές στο δρόμο, με τις κλίσεις του αμαξώματός του στην πίεση να είναι υπαρκτές όχι όμως ιδιαίτερα αυξημένες, ενώ αν και δεν διακρίνεται για την αμεσότητα και την αίσθηση που προσφέρει το σύστημα διεύθυνσής του, είναι αρκετά ικανό να εκμεταλλευθεί την ισχύ του κινητήρα του. Τέλος, αν και τα φρένα έχουν μέτρια απόδοση με απόσταση ακινητοποίησης 40,2 μ., δεν χαλάει η γενικότερα καλή του εικόνα σε οδηγικό επίπεδο, ενώ αν χρειαστεί και εκμεταλλευόμενο την απόσταση των 17,8 εκ. του από το έδαφος αλλά και τις καλές γωνίες αμαξώματος που είναι ίδιες μάλιστα με τις τετρακίνητες εκδόσεις του, το Tivoli μπορεί να πατήσει με ευκολία χώμα και στη δικίνητη έκδοσή του.