Ο κινητήρας του Tivoli είναι ο ίδιος που έχουμε γνωρίσει και από το 4κίνητο μοντέλο αλλά και το μεγαλύτερο Korando με τη διαφορά πως σε αυτή την δικίνητη έκδοσή του δείχνει και είναι πολύ πιο ικανός σε επιδόσεις.
Το Tivoli εφοδιάζεται με τον γνωστό στην γκάμα της KGM T-GDI κινητήρα του 1,5 λτ. ο οποίος με 163 ίππους απόδοσης είναι από τους ισχυρότερους της κατηγορίας του. Αντίθετα με την 4κίνητη έκδοσή του μάλιστα, αυτός ο κινητήρας στη δικίνητη έκδοση που δοκιμάζουμε και πάλι με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, δείχνει και είναι πολύ πιο ζωηρός. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,1 δλ. λιγότερο (9,1 δλ.), ενώ και οι ρεπρίζ του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι κατά πολύ καλύτερες, με το 60-100 χλμ./ώρα (με 5η) να χρειάζεται 1,7 δλ. λιγότερο και το 80-120 χλμ./ώρα με 6η να πραγματοποιείται σε 3,5 δλ. λιγότερα.
Αυτό φαίνεται και στην πράξη, με το Tivoli να είναι πιο ελαστικό από χαμηλά και να έχει επάρκεια δύναμης και στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ γενικότερα απουσιάζει η ραθυμία που υπήρχε στην 4κίνητη έκδοσή του. Αυτό που δεν αλλάζει ιδιαίτερα ωστόσο είναι η μέση τιμή κατανάλωσης που παραμένει και πάλι υψηλή, με το δικίνητο Tivoli να χρειάζεται 9,1 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χλμ. (σ.σ. από 9,3 λτ./100 χλμ. για το 4WD).