
Σου θυμίζει κάτι το όνομα Tivoli πέρα από τη γραφική ιταλική πόλη κοντά στη Ρώμη που διαβάζεται και ανάποδα ως «ΙloviΤ»; Για να διαβάζεις το Auto Τρίτη λογικά ναι, μιας και μιλάμε για το προσιτό SUV-άκι, που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν διαθέσιμο στη χώρα μας από τη νοτιοκορεάτικη Ssangyong. Mετά το χάσαμε, μαζί με τη Ssanqyong η οποία το 2022 αλλάζει την επωνυμία της σε KGM(obility), ως μέλος πλέον του KG Group από τη Νότια Κορέα.

Η επιστροφή του Tivoli με τα «χρώματα» της KGM συνοδεύτηκε από μια ριζική ανασχεδίαση με ένα ιδιαίτερα χαριτωμένο μπροστινό μέρος.
Σήμερα όμως το Tivoli επιστρέφει στην ελληνική αγορά μαζί με ακόμα 3 μοντέλα (το μικρομεσαίο SUV Korando, το μεγάλο SUV Τorres, και το pick-up Musso Grand) μέσω της KGM και της σιγουριάς που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ» (Nissan). Αρχικά θα υπάρχουν 12 σημεία διάθεσης-συντήρησης που με τον τρόπο διασποράς και λειτουργίας τους θα καλύπτουν σχεδόν όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.
Το πρώτο μοντέλο που δοκιμάζουμε είναι και το μικρότερο στη γκάμα της KGM: Το Τivoli των 4,225 μ. είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη λαοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, η οποία νέμεται σχεδόν το 30% των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς! Βασικά του «όπλα» στην μάχη των πωλήσεων είναι η ασυναγώνιστη τιμή, η απόδοση του κινητήρα, η πληρότητα εξοπλισμού, η ευρυχωρία και η προσφορά τετρακίνησης. Ας δούμε όμως πως τα καταφέρνει το τετρακίνητο KGM Tivoli των 163 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο απέναντι στο σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του.
Mε 22.490 ευρώ είναι το πιο προσιτό 4Χ4 SUV-άκι
Διατηρώντας πάτωμα, μεταξόνιο (2.600 χλστ.) και βασικές αναλογίες με το μοντέλο που γνωρίσαμε από τη SsangYong, το Tivoli του σήμερα έχει δεχθεί μια ριζική αισθητική αναμόρφωση, που το καθιστά ιδιαίτερα χαριτωμένο. Μου άρεσε ιδιαίτερα το μπροστινό μέρος χάρη και στην «πινελιά» των τριών κάθετων χρωματιστών ενθέσεων ανάμεσα στα φανάρια. Πίσω συνεχίζουν να ξεχωρίζουν οι έντονοι «ώμοι» και τα μεγάλα φώτα (αυτά, όπως και τα ημέρας μπροστά, είναι LED) και παρότι δεν θεωρώ το ίδιο χαριτωμένη αυτή την όψη, το Tivoli δεν μοιάζει σε κανένα άλλο SUV-άκι. Και αυτό το κάνει να μην περνά απαρατήρητο.
Όπως απαρατήρητη δεν περνά και η άκρως ανταγωνιστική τιμή του, ειδικά αν μιλάμε για την έκδοση της δοκιμής: Με την τρέχουσα έκπτωση το τετρακίνητο, χειροκίνητο KGM Tivoli των 163 ίππων κοστίζει 22.490 ευρώ (με τρέχουσα προωθητική ενέργεια από την αντιπροσωπείας) στην πληρέστατη εξοπλιστικά αρχική έκδοση Smart. Η τιμή αυτή καθιστά το Tivoli το φθηνότερο τετρακίνητο SUV πόλης με τον άμεσο ανταγωνιστή του Suzuki Vitara των 129 ίππων να είναι 3.690 ευρώ ακριβότερο. Μεγάλη διαφορά και σε τιμή και σε άλογα.
Από εκεί και πέρα το νέο KGM Tivoli των 163 ίππων είναι διαθέσιμο από 19.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και έκδοση 135 ίππων (για εταιρικές πωλήσεις και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο) με τιμή από 18.990 ευρώ πάντα στην έκδοση Smart. To πακέτο αυτό έχει ουσιαστικά τα πάντα με εξαίρεση προβολείς LED και αισθητήρα φώτων, ενώ το πακέτο Premium προσθέτει αυτόματο κλιματισμό. Τέλος, η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Style προσφέρει ηλεκτρική αναδίπλωση των εξωτερικών καθρεφτών, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα αλεξήλια οδηγού-συνοδηγού.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: KGM Tivoli 163 PS | To πιο προσιτό και «δυνατό» 4κίνητο SUVάκι |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Δίνει έμφαση στη στιβαρότητα, έχει 2 digital οθόνες & είναι ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Με 163 άλογα, αλλά «τσιμπημένη» κατανάλωση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση & στην ασφαλή συμπεριφορά |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |