Τα ελαστικά έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.
Η οδήγηση του KGM Tivoli δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις δίνοντας έμφαση στην άνεση και στην ασφαλή συμπεριφορά. Αφήνοντας πίσω τον μερικό εκνευρισμό που προκαλούν τα πολλά ηχητικά από τα συστήματα ασφαλείας (πρέπει κάθε φορά να τα ρυθμίζεις χωρίς να υπάρχει άμεση συντόμευση σε αυτό), θα μείνουμε στο ότι χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση και το full πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εντυπωσιακά υψηλά εξασφαλίζοντας μια απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χώμα κτλ.). Τα ελαστικά των 16άρηδων τροχών έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.
Χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση και το full πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εντυπωσιακά υψηλά εξασφαλίζοντας μια απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις.
Σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, όπως είναι λογικό η κλίση γίνεται αισθητή, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή οδική του συμπεριφορά με τη μόνη ουσιαστική ένσταση να αφορά στο ανούσια βαρύ και λίγο επικοινωνιακό τιμόνι είτε στη νορμάλ, είτε στη «Sport» λειτουργία. Από εκεί και πέρα στην πόλη, εκτιμάς την καλή περιφερειακή ορατότητα και την ευελιξία που εξασφαλίζει ο συγκρατημένος κύκλος στροφής (10,6 μέτρα). Σε κάθε περίπτωση, όταν αφήσεις την άσφαλτο και περάσεις στο χώμα, το Tivoli απορροφά ικανοποιητικά κραδασμούς, τη στιγμή που τα 178 χλστ. απόστασης από το έδαφος και η τετρακίνηση (υπάρχει μάλιστα και επιλογή «κλειδώματος») προσφέρουν αυτοπεποίθηση απέναντι σε κροκάλες και νεροφαγώματα. Καλοδεχούμενη και η παρουσία ρεζέρβας ανάγκης και όχι κάποιου κιτ επισκευής.