Το ταμπλό δείχνει λιτό σε σχεδίαση, είναι όμως στιβαρό και επαρκώς φινιρισμένο.
Παρότι εντελώς καινούργια, η καμπίνα του KGM Tivoli δεν αποτελεί σημείο αναφοράς για το μοντέρνο σχεδιασμό και τις ευφάνταστες λύσεις, ακολουθώντας την οδό της απλότητας και της ευχρηστίας. Πράγματι, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη χάρη στους σωστά τοποθετημένους αρκετούς φυσικούς διακόπτες, με μια σωστή σε γενικές γραμμές θέση οδήγησης και καλή περιφερειακή ορατότητα.
Κατά κύριο λόγο τα γκρι πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά, υπάρχει όμως και λίγο αφρώδες υλικό, σημασία έχει όμως πως το σύνολο είναι επαρκώς φινιρισμένο και κυρίως στιβαρό, γερά συναρμολογημένο και πλήρως εξοπλισμένο. Υπάρχουν και 2 ψηφιακές οθόνες, μία 9 ιντσών αφής στην κεντρική κονσόλα και μια 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων, αμφότερες με αξιοπρεπή γραφικά και αντίστοιχη ευκρίνεια. Η ταχύτητα απόκρισης στην οθόνη αφήκαι και η ποιότητα των γραφικών δεν είναι ανάλογη των πιο μοντέρνων ανταγωνιστικών προτάσεων, το μενού είναι σχετικά απλό και εύκολο στη χρήση.
Φυσικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στους καλούς χώρους για 4 επιβάτες (το απλά επαρκές φάρδος πίσω και το τουνελάκι της μετάδοσης δεν ευνοούν την άνετη φιλοξενία 3ου επιβάτη) με επαρκή χώρο για τα γόνατα και κορυφαίο για τα κεφάλια, όσων κάθονται πίσω από οδηγό και συνοδηγό. Στα θετικά και τα 427 λτ. του χώρου αποσκευών, που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία έχοντας μάλιστα διπλό πάτωμα και μεγάλο άνοιγμα. Το Tivoli προσφέρει την δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων που βρίσκονται στην δεύτερη σειρά. Σε αυτή την περίπτωση, η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 1.115 λτ..