Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αθόρυβος και με χαμηλές ταχύτητες οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ελάχιστοι. Συνεπώς μέσα στην καμπίνα διαμορφώνεται ένα ευχάριστο περιβάλλον.
Καθημερινές με δουλειά-σπίτι & τα ψώνια του Σαββάτου
27.029 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2021)
Δουλειά-σπίτι και «6άρια»
Ξυπνώντας το πρωί απλά βγάζεις το καλώδιο από την πρίζα και η μπαταρία σου είναι πάλι γεμάτη και έτοιμη να αναλάβει την κίνηση της CLA 250 e. Η δεύτερη μέρα ήταν πιο «ήρεμη» καθώς οι μετακινήσεις περιορίστηκαν στο σπίτι-γραφείο και ανάποδα και μια μετάβαση σε κοντινό προορισμό για άθληση (την περίοδο της δοκιμής μπορούσες να μετακινηθείς με όχημα στέλνοντας τον κωδικό «6»). Συνολική απόσταση λιγότερη από 30 χλμ. Με σκοπό λοιπόν να διαπιστωθεί η ηλεκτρική αυτονομία της CLA τη δεύτερη μέρα δεν μπήκε στην πρίζα επίτηδες, όχι ότι χρειαζόταν κιόλας όπως αποδείχτηκε… Οι καθημερινοί ρυθμοί δεν αλλάζουν και από τη στιγμή που δεν προέκυψε κάποια ανάγκη έκτακτης μετακίνησης η επόμενη μέρα κύλισε στους ίδιους ρυθμούς, με αποτέλεσμα να τελειώνει έχει φτάσει απόγευμα και να υπάρχει ακόμα αυτονομία 11 χλμ. στο κοντέρ. Συνεπώς έπρεπε να αδειάσουμε την μπαταρία! Και αυτό έγινε, κάνοντας συνολικά 71 χλμ. με μια φόρτιση. Όλα τα χλμ. βέβαια έγιναν εντός πόλης και με επιλεγμένα τα προγράμματα «Electric» και «ECO». Μετά ξαναμπήκε στην πρίζα το βράδυ μέχρι το επόμενο πρωί.
Για να μην σας κουράζουμε από Δευτέρα μέχρι το Σάββατο πρωί φορτίστηκε άλλη μία φορά και δεν έκαψα σταγόνα βενζίνης. Δηλαδή πληρώσαμε μόνο το ρεύμα, το οποίο ανάλογα τον πάροχο και τις χρεώσεις (π.χ. νυχτερινό ρεύμα) είναι περίπου ένα ευρώ ανά πλήρη φόρτιση.
Βάζοντας στο παιχνίδι τον βενζινοκινητήρα και το δυναμισμό
Σάββατο πρωί λοιπόν και η καθημερινότητα αλλάζει, καθώς δεν υπάρχουν επαγγελματικές υποχρεώσεις. Παραδοσιακά όμως είναι η μέρα που θα κάνεις τα ψώνια σου σε σούπερ μάρκετ, θα πας στο χασάπη και στο μανάβη σου και γενικότερα θα κάνεις αυτά που δε σε αφήνει η καθημερινότητα. Λίγο από εδώ λίγο από εκεί μαζεύονται τα χιλιόμετρα βέβαια και ήδη έχουμε πραγματοποιήσει καμιά 15 αριά ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Αφού λοιπόν ταχτοποιήθηκαν οι «εκκρεμότητες» επόμενος προορισμός η Πεντέλη για πεζοπορία στο βουνό. Ωστόσο είναι και μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσομε την CLΑ 250 e σε διαφορετικούς ρυθμούς.
Επιλογή «Sport» λοιπόν και γρήγορη οδήγηση υπό τη συνεργασία και των δύο κινητήρων. Όταν πατήσεις με αποφασιστικότητα το γκάζι οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές (ενδεικτικά αναφέρουμε: 0-100 σε 6,7 δλ., 60-100 και 80-120 σε 3,8 και 4,7 δλ. αντίστοιχα). Λόγω της σπέσιαλ τοποθέτησης της εξάτμισης, στο βαθύ πάτημα του γκαζιού εκτός από το κόλλημα στην πλάτη του καθίσματος απολαμβάνεις και το μανιασμένο ξεφύσημα που βγαίνει ακριβώς στο κέντρο του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, η CLA 250 e προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην άνεση των απλών εκδόσεων και το κράτημα που επιζητούν οι φλογερές επιδόσεις. Ως ένα βαθμό τα καταφέρνει με καλοζυγισμένο και σωστό σε βάρος τιμόνι, συγκρατημένη κλίση και συναρπαστική ικανότητα να ανεβάζει γρήγορα την ένδειξη του ταχύμετρου. Ωστόσο τα έξτρα 300 κιλά της μπαταρίας (σε σύγκριση με την CLΑ 200 με τον ίδιο βενζινοκινητήρα) δεν κρύβονται εντελώς. Το turn-in είναι λίγο πιο αδρανές από ότι περιμένεις, ενώ η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς, ευτυχώς όμως σε περιορισμένη ποσότητα και με απόλυτα προοδευτική ομαλότητα. Τα κάναμε τα χιλιόμετρα μας, πάνω από 35 στο σύνολο, με αποτέλεσμα να την «φάμε» την μπαταρία από τη μία, από την άλλη όμως, όλα αυτά με μέση κατανάλωση που ξεπερνά ελάχιστα τα 5,5 λτ./100 χλμ..
70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, 12 λίτρα κατανάλωση, 50.000 ευρώ κόστος αγοράς, δεν είναι αυτόνομο, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι οικολογικό, δε μας κάνει, δεν έχει λόγο ύπαρξης, νεξτ πλιζ
Με Swift υβριδικό και πολύ προσοχή στο γκάζι το ρεζερβουάρ των 37 λίτρων δίνει μέγιστο που έχω δει 730 χλμ. Πρακτικά με ένα ρεζερβουάρ συνήθως πάω βενζινάδικο μετά τα 600 χλμ. Τώρα αν βάλεις τη διαφορά τιμής Suzuki Merc ε χμμμ αυτό που χάνεις είναι prestige και το sport των 200+ ίππων. Αλλά για μες στη πόλη who cares (ps μας δουλεύουν τα Τζαπόνια αν αυτό είναι 83 ίππους τότε κάτι άλλο έχουν κάνει συν ότι το ταμπελάκι του απόβαρου στο πλάι στον αριθμό πλαισίου ξεκινάει από τον αριθμό 7!!! κάτω από 800 κιλά!!!!;;;;)
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι εαν μπορει ενα plug in να κινειται κανονικα μονο με τον θερμικο κινητηρα οταν τελειωσουν οι μπαταρίες ;ή εισαι αναγκασμενος να τις αντικαταστησεις;
....Θα δωσεις 50.000 ευρω για να παρεις ενα αυτοκινητο τέρας με δυο κινητηρες και σημαντικα αυξημενο βαρος για να κυκλοφορεις στην...πόλη?????
70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, 12 λίτρα κατανάλωση, 50.000 ευρώ κόστος αγοράς, δεν είναι αυτόνομο, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι οικολογικό, δε μας κάνει, δεν έχει λόγο ύπαρξης, νεξτ πλιζ
Με Swift υβριδικό και πολύ προσοχή στο γκάζι το ρεζερβουάρ των 37 λίτρων δίνει μέγιστο που έχω δει 730 χλμ. Πρακτικά με ένα ρεζερβουάρ συνήθως πάω βενζινάδικο μετά τα 600 χλμ. Τώρα αν βάλεις τη διαφορά τιμής Suzuki Merc ε χμμμ αυτό που χάνεις είναι prestige και το sport των 200+ ίππων. Αλλά για μες στη πόλη who cares (ps μας δουλεύουν τα Τζαπόνια αν αυτό είναι 83 ίππους τότε κάτι άλλο έχουν κάνει συν ότι το ταμπελάκι του απόβαρου στο πλάι στον αριθμό πλαισίου ξεκινάει από τον αριθμό 7!!! κάτω από 800 κιλά!!!!;;;;)
Με 50.000€ αυτοκίνητο σε χασάπη, μανάβη και supermarket; Σιγά μην πήγαινα και λαϊκή. Το υπηρετικό προσωπικό τι θα κάνει;
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι εαν μπορει ενα plug in να κινειται κανονικα μονο με τον θερμικο κινητηρα οταν τελειωσουν οι μπαταρίες ;ή εισαι αναγκασμενος να τις αντικαταστησεις;