ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ατού η οικονομία καυσίμου και η ισορροπημένη συμπεριφορά

9.714 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2025)
Το full υβριδικό σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί το Mitsubishi Colt έρχεται από το «αδερφό» Renault Clio και είναι εξαιρετικό συνδυάζοντας σπιρτάδα, πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική οικονομία κα
2 Φωτογραφίες »

Το full υβριδικό σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί το Mitsubishi Colt έρχεται από το «αδερφό» Renault Clio και είναι εξαιρετικό συνδυάζοντας σπιρτάδα, πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι γύρω από τα 4 λτ./100 χλμ.

Το υβριδικό σύνολο μας είναι γνωστό από το Clio και αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους, 5 περισσότερους από πριν: Ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 94 ίππους, ενώ ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 49 ίππους και υπάρχει μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης, η οποία αποδίδει 24 ίππους και έχει υπό τον έλεγχό της, τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο ηλεκτροκινητήρας.


Το Mitsubishi Colt ισορροπεί επιτυχημένα ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, με το μοντέλο της δοκιμής να «φορά» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 205/45.
2 Φωτογραφίες »

Το Mitsubishi Colt ισορροπεί επιτυχημένα ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, με το μοντέλο της δοκιμής να «φορά» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 205/45.


Ιδιαίτερη τεχνολογικά είναι και η αυτόματη μετάδοση ούσα ουσιαστικά «δύο σε ένα» κιβώτιο ταχυτήτων: Ο βενζινοκινητήρας έχει τέσσερις σχέσεις μετάδοσης και ο ηλεκτροκινητήρας έχει δύο. Έτσι μπορεί να συνδυάσει τους δύο κινητήρες με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους για βελτιστοποίηση της απόδοσης.

Όλα αυτά στην πράξη μεταφράζονται σε σβέλτες επιδόσεις (οι μετρήσεις μας έδειξαν μικροδιαφορές της τάξης τoυ 0,2 δλ. υπέρ του Colt σε σχέση με αυτές του Clio) και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία, µε το κιβώτιο να πραγματοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Και όπως στο Clio, το μπρίο του συστήματος δεν έχει επιβαρύνει την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας είναι γύρω από τα 5 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας σε μικτές συνθήκες. Μάλιστα στην πόλη, το υβριδικό Colt είναι ακόμα πιο οικονομικό (4,0/100 χλμ.) χάρη στην ενισχυμένη ικανότητά του να κινείται μόνο με ρεύμα.

Προφανώς παρόμοια με αυτά του Clio είναι και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Colt, ισορροπώντας επιτυχημένα ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, στο μοντέλο της δοκιμής τουλάχιστον, που «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 (16 ιντσών στη βασική έκδοση). Στην πόλη είναι ευέλικτο (10,4 μέτρα ο κύκλος στροφής), «δουλεύει» πολύ ηλεκτρικά και απορροφά καλά τις λακκούβες των δρόμων, χωρίς όμως αυτό να βαίνει εις βάρος της αποτελεσματικότητας στη σβέλτη οδήγηση σε μια διαδρομή με στροφές. Η ευχάριστη οδηγική εικόνα συμπληρώνεται από τα δυνατά φρένα (με δισκόφρενα πίσω) και το άμεσο τιμόνι, με το πρόγραμμα Sport να τονίζει την αίσθησή του. Υπάρχει Eco επιλογή για μέγιστη οικονομία, ενώ υπάρχει και (έξτρα) My Sense μέσω του οποίου ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κάνει τις δικές του προσαρμογές.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,6 Hybrid | Είναι το υβριδικό Renault Clio με σήματα Mitsubishi
Σελίδα 2Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή
Σελίδα 3Στο δρόμο: Ατού η οικονομία καυσίμου και η ισορροπημένη συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
Honda