
5 Φωτογραφίες »
Μοντέρνο look, προσεγμένη ποιότητα, καλή εργονομία και στάνταρ 2 ψηφιακές οθόνες 7 ιντσών, όπως ακριβώς και στο αντίστοιχο Renault Clio άλλωστε.
Είναι γνωστό πως η Mitsubishi επέλεξε να μείνει στην Ευρώπη με τη στρατηγική του rebadging, βάζοντας δηλαδή το λογότυπό της σε εμπορικά μοντέλα της «συμμάχου» Renault. Ένα από τα μοντέλα αυτά είναι και το «νέο» Colt, που στην ουσία είναι το Renault Clio στα… ιαπωνικά.
Η αδερφική σχέση των δύο μοντέλων είναι εμφανής, όσο και αν τα εμπρός-πίσω σήματα της Mitsubishi και η ελαφρώς ανασχεδιασμένη μάσκα σπάνε κάπως την ομοιότητα. Αυτό φυσικά ισχύει και για την υβριδική έκδοση του Mitsubishi Colt, που δοκιμάζουμε και η οποία έχει επωφεληθεί από την αναβάθμιση του αντίστοιχου Clio, το οποίο αύξησε την απόδοση του full υβριδικού συστήματος κίνησής του από τα 140 στα 145 άλογα…
Ταυτόσημο με του υβριδικού Clio είναι και το εσωτερικό του αντίστοιχου Colt. Mόνο το σήμα στο τιμόνι κάνει τη διαφορά με τους επιβάτες να ικανοποιούνται από την ποιότητα υλικών (μαλακών και σκληρών), την εύχρηστη (κάθετη) οθόνη αφής των 7 ιντσών (9,3 ίντσες στην πλούσια έκδοση), καθώς και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, την ώρα που ο οδηγός έχει διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (10 ιντσών με έξτρα χρέωση).
Αυτό που δε θα αρέσει είναι το πλάτος του πίσω καθίσματος και γενικότερα η στριμόκωλη αίσθηση που έχουν όσοι δεν κάθονται στα μπροστινά καθίσματα, όπως συμβαίνει και με το Clio άλλωστε. Μικρό είναι και το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο με 254 λτ. αντιστοιχεί σε μοντέλα της αμέσως μικρότερης κατηγορίας…
Eίναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο από το Clio και έχει καλύτερο εξοπλισμό
Από εκεί και πέρα το full υβριδικό Mitsubishi Colt αποδεικνύεται μάλλον πιο συμφέρουσα επιλογή από το αντίστοιχο Renault Clio. H βασική έκδοση Invite Plus κοστίζει 21.880 ευρώ ήτοι 2,5 χιλιάρικα λιγότερα από την αντίστοιχη Εvolution του Clio (24.400 ευρώ). Και όχι μόνο το υβριδικό Colt προσφέρει την ίδια εγγύηση (5 χρόνια ή 100.000 χλμ.), αλλά έχει επίσης καλύτερο βασικό εξοπλισμό προσφέροντας ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό και όχι απλό A/C, κάμερα όπισθεν, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών, θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, καθώς ασύρματη φόρτιση κινητού.Σελίδα 1 | Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,6 Hybrid | Είναι το υβριδικό Renault Clio με σήματα Mitsubishi |
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ατού η οικονομία καυσίμου και η ισορροπημένη συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |