6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε την υβριδική έκδοση της 5άρας με το σύνολο συνολικής ισχύος 252 ίππων που καταφέρνει να συναρπάζει στο δρόμο παρά τον «πράσινο» χαρακτήρα της.
Δοκιμή: Νέα BMW 530e iPerformance
25.851 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2017)
Αν premium σημαίνει πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία, τότε η plug-in υβριδική BMW 530e ξεχειλώνει τον όρο στο μέγιστο.
Ήδη η 7η γενιά της BMW Σειρά 5 αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιοτική και τεχνολογική της υπόσταση. Η plug-in υβριδική εκδοχή 530e iPerfomance πάει την ιστορία ένα ακόμη βήμα παραπέρα και αντικατοπτρίζει τη θέληση της γερμανικής φίρμας να συνδυάσει την οικονομία οικολογία μέσω της υψηλής τεχνολογίας με τα ήδη στοιχεία που έχουν καταξιώσει την BMW, όπως η πολυτέλεια και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας. Κυρίως όμως είναι ο ενδιάμεσος σταθμός στην πορεία προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Όπως όλα τα plug-in υβριδικά, έτσι και η 530e iPerformance συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των δύο διαφορετικών κόσμων (εσωτερική καύση για απροβλημάτιστη αυτονομία και ηλεκτροκίνηση για μηδενική κατανάλωση και ρύπους) σε ένα πακέτο.
Κομψότητα και αρχοντιά με 67.080 ευρώ
Το σχεδόν 5 μέτρων αμάξωμα της 530e iPerformance διατηρεί το αρχοντικό παρουσιαστικό της τρέχουσας γενιάς BMW Σειρά 5. Η μόνη αισθητική διαφοροποίηση έχει να κάνει με το μπλε χρωματισμό της γρίλιας στη μάσκα, το λογότυπο «iPerformance» και το έξτρα καπάκι για την πρίζα στο εμπρός αριστερό φτερό. Η 530e iPerformance κοστίζει 67.080 ευρώ, τιμή που σίγουρα δεν την καθιστά επιλογή για τον καθένα, αλλά που σίγουρα δεν είναι και απαγορευτική για το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Έτσι είναι μόλις 1.375 ευρώ ακριβότερη από την 520i των 184 ίππων και 3.940 φθηνότερη από την αντίστοιχης ιπποδύναμης 530i. Επίσης «κάθεται» ανάµεσα στην diesel 520d των 190 ίππων (62.420 ευρώ) και στην 525d των 232 ίππων (74.038 ευρώ). Σε σχέση με όλες τις παραπάνω εκδόσεις, η 530e iPerformance προτάσσει την plug in υβριδική τεχνολογία, που αφενός εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (44 γρ.CO2/100 χλμ.) και αφετέρου χαμηλό κόστος μετακίνησης χάρη στην διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία. Βέβαια αν ο πελάτης αρχίσει να εξαντλεί τον μακρύ κατάλογο των έξτρα η τιμή εκτοξεύεται…
Ακόμη και σε διαδοχικές αλλαγές πορείας, η 530e δεν κάνει την αυτοκυριαρχία της και κυρίως δεν κρύβει τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κομψότητα και αρχοντιά με 67.080 ευρώ
Το σχεδόν 5 μέτρων αμάξωμα της 530e iPerformance διατηρεί το αρχοντικό παρουσιαστικό της τρέχουσας γενιάς BMW Σειρά 5. Η μόνη αισθητική διαφοροποίηση έχει να κάνει με το μπλε χρωματισμό της γρίλιας στη μάσκα, το λογότυπο «iPerformance» και το έξτρα καπάκι για την πρίζα στο εμπρός αριστερό φτερό. Η 530e iPerformance κοστίζει 67.080 ευρώ, τιμή που σίγουρα δεν την καθιστά επιλογή για τον καθένα, αλλά που σίγουρα δεν είναι και απαγορευτική για το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Έτσι είναι μόλις 1.375 ευρώ ακριβότερη από την 520i των 184 ίππων και 3.940 φθηνότερη από την αντίστοιχης ιπποδύναμης 530i. Επίσης «κάθεται» ανάµεσα στην diesel 520d των 190 ίππων (62.420 ευρώ) και στην 525d των 232 ίππων (74.038 ευρώ). Σε σχέση με όλες τις παραπάνω εκδόσεις, η 530e iPerformance προτάσσει την plug in υβριδική τεχνολογία, που αφενός εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (44 γρ.CO2/100 χλμ.) και αφετέρου χαμηλό κόστος μετακίνησης χάρη στην διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία. Βέβαια αν ο πελάτης αρχίσει να εξαντλεί τον μακρύ κατάλογο των έξτρα η τιμή εκτοξεύεται…
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας? Ποιός πληρώνει τελικά φόρους σε αυτή την αποικία? Μόνο τα σαράβαλα 1400αράκια αξίας 5.000 που είναι η πλειοψηφία?
Αυτός που θα αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα δώσει εφάπαξ και μόνο για ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας που θα έδινε ένα 1400cc για περίπου 60 χρόνια. Δεν αρκεί αυτό;
Η ε..η εψιλον καταρχην εχει ενα απαισιο συστημα ενημερωσης γιαυτο και το αλλαζει. Αν το α6 ειναι καλυτερο απο τη 5αρα και την εψιλον...ειδωμεν.
Αμιγώς ηλεκτρικά , άρα σχεδόν ανεξοδα, μπορεί να κινείται μόνο για 42 χλμ. Ακουγονται λίγα , αν και για τις καθημερινές μικρομετακινήσεις εντος πόλης συνηθως αρκούν. Εχουν να γίνουν πολλά ακόμη για την ηλεκτρικη αυτονομία .
H bmw distase polu na kanei kati prwtoporiako (opws me thn E60) sxediastika eksw kai eidika mesa. Auto to eswteriko exei kourasei. Se auth thn kathgoria h apoluth epilogh einai h E class kai good all around to A6. Kai eidika an to kainourio A6 pou bgainei se ligo kairo akolou8hsei ta xnaria tou A7 tote akomh xeirotera gia thn 5ara.