5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αναμφίβολα όμορφη η διαμόρφωση στο εμπρός μέρος της X-Class. Μοιάζει με SUV αλλά είναι αισθητά πιο επιβλητικό.
Δοκιμή: Νέα Mercedes X 250 d
51.185 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)
H Χ-Class είναι ένα αυτοκίνητο για μια εντελώς νέα γενιά οδηγών της Mercedes. Για τo κοινό εκείνο που εργάζεται σκληρά αλλά ξέρει και πώς να διασκεδάσει. Κυρίως όμως για όσους ξέρουν ότι δε χρειάζεται πάνω από ένα αυτοκίνητο για να μπορείς, μόλις τελειώνει η δουλειά, να αρχίζεις το «παιχνίδι».
Από όλα τα αυτοκίνητα της Mercedes τα οποία οδηγήσαμε και δοκιμάσαμε το 2017, η Χ-Class είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο. Εντάξει, στη Στουτγάρδη αποφάσισαν και έφτιαξαν ένα Pick-up! Γιατί να γίνει τόση πολλή συζήτηση γύρω από αυτό; Να θυμίσουμε ότι η Mercedes είναι εταιρεία η οποία φτιάχνει από την αρχή της ιστορίας της, πάσης φύσεως φορτηγά. Από τα Actros και τα Arocs μέχρι τα Unimog και τα κλειστά μοντέλα Sprinter κλπ. Και βγαίνει ξαφνικά μια «Mercedes με καρότσα» και γίνεται χαμός!
Επιχειρηματικά όχι απλώς δεν είναι έκπληξη, αλλά για την ίδια τη Mercedes μάλλον πρέπει να θεωρηθούν χαμένα χρόνια, εκείνα κατά τα οποία δεν αποφάσιζε να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο όχι μόνο συνδυάζει «και business και pleasure» αλλά σε συγκεκριμένες αγορές επιτυγχάνει και πολύ πιο εύκολη διείσδυση στους πίνακες των πωλήσεων. Συνυπολογίζοντας ότι πλέον υπάρχει γερός δεσμός συνεργασίας με τη συμμαχία Renault-Nissan, ανοικτή δηλαδή επαφή με σπεσιαλίστες του είδους (βλ. Navara), θα ήταν ανόητο να μη γίνει το συγκεκριμένο βήμα.
Η σχεδίαση της Χ-Class κινείται σε δύο άξονες. Ο προφανής είναι αυτός των επαγγελματικών οχημάτων: μεγάλος χώρος φόρτωσης πίσω (1.587 χλστ.), μακρύς πίσω πρόβολος και διπλή καμπίνα. Και μετά συναντά κανείς το εμπρός μέρος το οποίο δανείζεται μπόλικη από την αύρα των SUV της φίρμας με απαλές καμπύλες, μάσκα με δύο «πτερύγια» κι ένα μεγάλο αστέρι στο κέντρο. Όλα αυτά βέβαια σε ένα σύνολο μήκους 5,34 μέτρων και σχεδόν 2x2 σε πλάτος και ύψος (1,92x1,82 μ. για την ακρίβεια) καταλαβαίνει κανείς πόσο επιβλητικά δείχνουν και πόσο γεμίζουν τον εσωτερικό καθρέφτη των ταπεινών επιβατικών σε συνθήκες αστικής κίνησης.
Το αξιοσημείωτο σχετικά με την εμφάνιση της X-Class είναι ότι, ενώ αποπνέει μια αίσθηση πολυτέλειας και premium προσωπικότητας, δε δείχνει λεπτεπίλεπτη και εύθραυστη. Οδηγώντας δηλαδή δεν έχεις ιδιαίτερους ενδοιασμούς να την «κακομεταχειριστείς» μήπως και πάθει κάτι κακό κάποιο από τα όμορφα περιφερειακά της. Το αντίθετο μάλιστα, ειδικά μόλις αντιληφθείς ότι κάτω από το αμάξωμα κρύβεται μια αυθεντικά σκληροτράχηλη συνταγή με σασί τύπου σκάλας και ανάρτηση σχεδιασμένη για heavy duty σκοπούς.
Στο στόχαστρο μπαίνει λοιπόν μια εντελώς νέα γενιά οδηγών Mercedes: επαγγελματίες, εναλλακτικοί οδηγοί SUV που κουβαλούν αθλητικό εξοπλισμό ή απλώς άνθρωποι με κλίση προς αυτό το αμάξωμα εξαιτίας της πρακτικότητας που παρέχει. Οι τιμές ξεκινούν από 35.028 ευρώ για δικίνητη έκδοση 163 ίππων και φτάνουν τα 42.810 στην περίπτωση της Χ 250 d με 190 ίππους, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.
Πιο λιτή η εμφάνιση πίσω: η X-Class εδώ δε μπορεί να κρύψει το επαγγελματικό DNA της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Επιχειρηματικά όχι απλώς δεν είναι έκπληξη, αλλά για την ίδια τη Mercedes μάλλον πρέπει να θεωρηθούν χαμένα χρόνια, εκείνα κατά τα οποία δεν αποφάσιζε να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο όχι μόνο συνδυάζει «και business και pleasure» αλλά σε συγκεκριμένες αγορές επιτυγχάνει και πολύ πιο εύκολη διείσδυση στους πίνακες των πωλήσεων. Συνυπολογίζοντας ότι πλέον υπάρχει γερός δεσμός συνεργασίας με τη συμμαχία Renault-Nissan, ανοικτή δηλαδή επαφή με σπεσιαλίστες του είδους (βλ. Navara), θα ήταν ανόητο να μη γίνει το συγκεκριμένο βήμα.
Η σχεδίαση της Χ-Class κινείται σε δύο άξονες. Ο προφανής είναι αυτός των επαγγελματικών οχημάτων: μεγάλος χώρος φόρτωσης πίσω (1.587 χλστ.), μακρύς πίσω πρόβολος και διπλή καμπίνα. Και μετά συναντά κανείς το εμπρός μέρος το οποίο δανείζεται μπόλικη από την αύρα των SUV της φίρμας με απαλές καμπύλες, μάσκα με δύο «πτερύγια» κι ένα μεγάλο αστέρι στο κέντρο. Όλα αυτά βέβαια σε ένα σύνολο μήκους 5,34 μέτρων και σχεδόν 2x2 σε πλάτος και ύψος (1,92x1,82 μ. για την ακρίβεια) καταλαβαίνει κανείς πόσο επιβλητικά δείχνουν και πόσο γεμίζουν τον εσωτερικό καθρέφτη των ταπεινών επιβατικών σε συνθήκες αστικής κίνησης.
Το αξιοσημείωτο σχετικά με την εμφάνιση της X-Class είναι ότι, ενώ αποπνέει μια αίσθηση πολυτέλειας και premium προσωπικότητας, δε δείχνει λεπτεπίλεπτη και εύθραυστη. Οδηγώντας δηλαδή δεν έχεις ιδιαίτερους ενδοιασμούς να την «κακομεταχειριστείς» μήπως και πάθει κάτι κακό κάποιο από τα όμορφα περιφερειακά της. Το αντίθετο μάλιστα, ειδικά μόλις αντιληφθείς ότι κάτω από το αμάξωμα κρύβεται μια αυθεντικά σκληροτράχηλη συνταγή με σασί τύπου σκάλας και ανάρτηση σχεδιασμένη για heavy duty σκοπούς.
Στο στόχαστρο μπαίνει λοιπόν μια εντελώς νέα γενιά οδηγών Mercedes: επαγγελματίες, εναλλακτικοί οδηγοί SUV που κουβαλούν αθλητικό εξοπλισμό ή απλώς άνθρωποι με κλίση προς αυτό το αμάξωμα εξαιτίας της πρακτικότητας που παρέχει. Οι τιμές ξεκινούν από 35.028 ευρώ για δικίνητη έκδοση 163 ίππων και φτάνουν τα 42.810 στην περίπτωση της Χ 250 d με 190 ίππους, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.
μετα απο πολυ ψαξιμο γνωστου μου για αγορα pick up μπορω να πω πολυ καλη η διαφημιση απο το αθρο!δεν γραφει καπου οτι ειναι euro 5 που ειναι βασικο...η τιμη ειναι πανω απο 10000 η διαφορα με τον ανταγωνισμο για να παρεις navara με το σημα της μερκ....οι πωλησεις στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.. κ κ κ ..
Πολύ ακριβό και πολυδάπανο. Είναι πολλά τα χρήματα για ισπανική κατασκευή. Οι τιμές εκτοξεύονται εύκολα στα 58.000 ευρώ, το έχω δεί σε αντιπροσωπεία της Mercedes. Από εκεί και πέρα υψηλή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες αλλά το σημαντικό είναι οι ρύποι που εκπέμπει, τα πολλά τέλη κυκλοφορίας, άρα και ένα βασικό θέμα είναι αν μπορεί πλεον να κυκλοφορήσει σε κάποιες Ευρωπαικές πόλεις που έχουν θεσπίσει αυστηρά μέτρα για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Δύσκολη η πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θανο θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω το εξής, οδηγήσατε το xclass και το navara και είδατε οτι ειναι ίδια αμάξια;;; Πραγματικά έλεος!! Τα αμάξια αυτά δεν έχουν καμία σχέση πέρα απο κάποια ελάχιστα κοινά στοιχεία. Το xclass φοράει άλλη ανάρτηση, αλλα φρένα, ειναι μεγαλύτερο σε μάκρος, η καμπίνα δεν έχει καμία σχέση ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τα πόδια τους, για να μη πω για το τιμόνι που εαν ειςαι ψηλός στο navara κοπανάνε τα πόδια σου μπαίνοντας. Τα ηλεκτρονικά ειναι κλάσεις μπροστά πχ. Το xclass εαν κολησεις σε βγάζει μόνο του με όπισθεν... οποτε το 10000 που έχει παραπάνω λογικά ειναι. Τωρα για τα καυσαέρια να σας θυμίσω πως μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με βάρος 2.5τ. Γενικά οποίος το βαστάει η τσέπη του το αγοράζει, αλλα μην λέμε πως δεν ειναι και καλό. Πας με 140 και δεν ακούς τίποτα.