Ανεση για τους πίσω επιβάτες ειδικά σε ό,τι αφορά τα πόδια.
Xώροι: Ανετη καμπίνα-Χώρος φόρτωσης για έως και 1.000+ κιλά
51.189 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)
Η είσοδος στο πίσω κάθισμα επιφυλάσσει μια έκπληξη διότι οι έδρες είναι πιο ψηλά τοποθετημένες από τις εμπρός και το σκαλοπάτι εξωτερικά στο μαρσπιέ αποδεικνύεται σίγουρα χρήσιμο. Βέβαια, τόσο ψηλά πάνω από το σασί είναι λογικό το δάπεδο να μην έχει μεγάλο κατώφλι φόρτωσης κι έτσι οι θέσεις είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμες για τρεις επιβάτες. Για τα πόδια αλλά ειδικά για τα κεφάλια ο χώρος είναι πολύ καλός, οπότε η οικογένεια, η παρέα ή το συνεργείο της δουλειάς, θα μεταφερθεί με άνεση αλλά και τη δέουσα ασφάλεια.
Έξυπνες λύσεις: στο πίσω μέρος υπάρχει έξτρα έξοδος ρεύματος 12V για εργαλεία, τρυπάνια κλπ..
Ο χώρος φόρτωσης είναι σχεδιασμένος να σηκώσει έως και 1.016 κιλά ενώ ανάμεσα στους θόλους χωράει ευρωπαλέτα, κριτήριο σημαντικό για την κλάση. Η δε ελκτική δυνατότητα φτάνει τα 3.500 κιλά, με άνετη έλξη για σκάφος έως και 8 μέτρα δηλαδή.
μετα απο πολυ ψαξιμο γνωστου μου για αγορα pick up μπορω να πω πολυ καλη η διαφημιση απο το αθρο!δεν γραφει καπου οτι ειναι euro 5 που ειναι βασικο...η τιμη ειναι πανω απο 10000 η διαφορα με τον ανταγωνισμο για να παρεις navara με το σημα της μερκ....οι πωλησεις στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.. κ κ κ ..
Πολύ ακριβό και πολυδάπανο. Είναι πολλά τα χρήματα για ισπανική κατασκευή. Οι τιμές εκτοξεύονται εύκολα στα 58.000 ευρώ, το έχω δεί σε αντιπροσωπεία της Mercedes. Από εκεί και πέρα υψηλή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες αλλά το σημαντικό είναι οι ρύποι που εκπέμπει, τα πολλά τέλη κυκλοφορίας, άρα και ένα βασικό θέμα είναι αν μπορεί πλεον να κυκλοφορήσει σε κάποιες Ευρωπαικές πόλεις που έχουν θεσπίσει αυστηρά μέτρα για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Δύσκολη η πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θανο θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω το εξής, οδηγήσατε το xclass και το navara και είδατε οτι ειναι ίδια αμάξια;;; Πραγματικά έλεος!! Τα αμάξια αυτά δεν έχουν καμία σχέση πέρα απο κάποια ελάχιστα κοινά στοιχεία. Το xclass φοράει άλλη ανάρτηση, αλλα φρένα, ειναι μεγαλύτερο σε μάκρος, η καμπίνα δεν έχει καμία σχέση ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τα πόδια τους, για να μη πω για το τιμόνι που εαν ειςαι ψηλός στο navara κοπανάνε τα πόδια σου μπαίνοντας. Τα ηλεκτρονικά ειναι κλάσεις μπροστά πχ. Το xclass εαν κολησεις σε βγάζει μόνο του με όπισθεν... οποτε το 10000 που έχει παραπάνω λογικά ειναι. Τωρα για τα καυσαέρια να σας θυμίσω πως μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με βάρος 2.5τ. Γενικά οποίος το βαστάει η τσέπη του το αγοράζει, αλλα μην λέμε πως δεν ειναι και καλό. Πας με 140 και δεν ακούς τίποτα.
μετα απο πολυ ψαξιμο γνωστου μου για αγορα pick up μπορω να πω πολυ καλη η διαφημιση απο το αθρο!δεν γραφει καπου οτι ειναι euro 5 που ειναι βασικο...η τιμη ειναι πανω απο 10000 η διαφορα με τον ανταγωνισμο για να παρεις navara με το σημα της μερκ....οι πωλησεις στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.. κ κ κ ..
Πολύ ακριβό και πολυδάπανο. Είναι πολλά τα χρήματα για ισπανική κατασκευή. Οι τιμές εκτοξεύονται εύκολα στα 58.000 ευρώ, το έχω δεί σε αντιπροσωπεία της Mercedes. Από εκεί και πέρα υψηλή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες αλλά το σημαντικό είναι οι ρύποι που εκπέμπει, τα πολλά τέλη κυκλοφορίας, άρα και ένα βασικό θέμα είναι αν μπορεί πλεον να κυκλοφορήσει σε κάποιες Ευρωπαικές πόλεις που έχουν θεσπίσει αυστηρά μέτρα για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Δύσκολη η πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θανο θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω το εξής, οδηγήσατε το xclass και το navara και είδατε οτι ειναι ίδια αμάξια;;; Πραγματικά έλεος!! Τα αμάξια αυτά δεν έχουν καμία σχέση πέρα απο κάποια ελάχιστα κοινά στοιχεία. Το xclass φοράει άλλη ανάρτηση, αλλα φρένα, ειναι μεγαλύτερο σε μάκρος, η καμπίνα δεν έχει καμία σχέση ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τα πόδια τους, για να μη πω για το τιμόνι που εαν ειςαι ψηλός στο navara κοπανάνε τα πόδια σου μπαίνοντας. Τα ηλεκτρονικά ειναι κλάσεις μπροστά πχ. Το xclass εαν κολησεις σε βγάζει μόνο του με όπισθεν... οποτε το 10000 που έχει παραπάνω λογικά ειναι. Τωρα για τα καυσαέρια να σας θυμίσω πως μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με βάρος 2.5τ. Γενικά οποίος το βαστάει η τσέπη του το αγοράζει, αλλα μην λέμε πως δεν ειναι και καλό. Πας με 140 και δεν ακούς τίποτα.