5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tαμπλό: Όμορφο και με στιλ από τις λιμουζίνες της εταιρείας: η X-Class είναι προσεγμένη και στιβαρή, ενώ έχει πολύ καλό φινίρισμα κι ας σκληρά τα υλικά.
Εσωτερικό: Σχεδόν μια κανονική «σεντάν» Mercedes
51.195 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)
Η εικόνα του ταμπλό είναι απόλυτα γνώριμη από τα σεντάν μοντέλα της Mercedes τόσο σε ό,τι αφορά τον κλασσικό πίνακα οργάνων και την οθόνη ανάμεσα, όσο και το κεντρικό κομμάτι με το πολυχειριστήριο ανάμεσα στις εμπρός θέσεις και την αιωρούμενη οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό. Ολόκληρη η εικόνα αποπνέει αυθεντική αίσθηση Mercedes στον τρόπο με τον οποίο είναι σχεδιασμένα όλα τα επιμέρους στοιχεία όπως οι αεραγωγοί και τα διάφορα χειριστήρια. Όλα αυτά μέχρι να ακουμπήσεις το ταμπλό διότι εκεί βλέπεις ότι τα υλικά είναι σκληρά. Καλά τοποθετημένα βέβαια και δε θα ακουστεί το παραμικρό ακόμα και όταν η X-Class θα βρεθεί να αλωνίζει πάνω από νεροφαγώματα σε κάποια πλαγιά ή σε ένα χωράφι. Και προφανώς είναι καλύτερα που είναι σκληρά τα πλαστικά καθώς είναι πολύ πιθανό να αντέξουν περισσότερο στην καθημερινή, επίπονη συνεργασία με κάποιον επαγγελματία.
Από την άλλη μεριά βέβαια η Mercedes δίνει πλήθος επιλογών για χρώματα και επενδύσεις καθισμάτων, φυσικά και δερμάτινες, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να περιλάβει και εξεζητημένα στοιχεία, όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, το συρόμενο πίσω παράθυρο το οποίο ανοίγει δίοδο προς το χώρο φόρτωσης αλλά και ένα πλήρες πακέτο ασφάλειας με 7 αερόσακους (έχει και γονάτου οδηγού) και πολυάριθμους ηλεκτρονικούς φύλακες άγγελους: από έλεγχο της λωρίδας, μέχρι το αυτόματο φρένο, την αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, κάμερες για επισκόπηση του οχήματος με οπτική 360 μοιρών κλπ..
Mπουτόν: Υπάρχει σύστημα ελέγχου καθόδου για ελεγχόμενη κατάβαση με 5 έως 8 χλμ./ώρα. Δίπλα είναι ο διακόπτης για το φωτισμό του χώρου φόρτωσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από την άλλη μεριά βέβαια η Mercedes δίνει πλήθος επιλογών για χρώματα και επενδύσεις καθισμάτων, φυσικά και δερμάτινες, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να περιλάβει και εξεζητημένα στοιχεία, όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, το συρόμενο πίσω παράθυρο το οποίο ανοίγει δίοδο προς το χώρο φόρτωσης αλλά και ένα πλήρες πακέτο ασφάλειας με 7 αερόσακους (έχει και γονάτου οδηγού) και πολυάριθμους ηλεκτρονικούς φύλακες άγγελους: από έλεγχο της λωρίδας, μέχρι το αυτόματο φρένο, την αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, κάμερες για επισκόπηση του οχήματος με οπτική 360 μοιρών κλπ..
μετα απο πολυ ψαξιμο γνωστου μου για αγορα pick up μπορω να πω πολυ καλη η διαφημιση απο το αθρο!δεν γραφει καπου οτι ειναι euro 5 που ειναι βασικο...η τιμη ειναι πανω απο 10000 η διαφορα με τον ανταγωνισμο για να παρεις navara με το σημα της μερκ....οι πωλησεις στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.. κ κ κ ..
Πολύ ακριβό και πολυδάπανο. Είναι πολλά τα χρήματα για ισπανική κατασκευή. Οι τιμές εκτοξεύονται εύκολα στα 58.000 ευρώ, το έχω δεί σε αντιπροσωπεία της Mercedes. Από εκεί και πέρα υψηλή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες αλλά το σημαντικό είναι οι ρύποι που εκπέμπει, τα πολλά τέλη κυκλοφορίας, άρα και ένα βασικό θέμα είναι αν μπορεί πλεον να κυκλοφορήσει σε κάποιες Ευρωπαικές πόλεις που έχουν θεσπίσει αυστηρά μέτρα για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Δύσκολη η πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θανο θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω το εξής, οδηγήσατε το xclass και το navara και είδατε οτι ειναι ίδια αμάξια;;; Πραγματικά έλεος!! Τα αμάξια αυτά δεν έχουν καμία σχέση πέρα απο κάποια ελάχιστα κοινά στοιχεία. Το xclass φοράει άλλη ανάρτηση, αλλα φρένα, ειναι μεγαλύτερο σε μάκρος, η καμπίνα δεν έχει καμία σχέση ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τα πόδια τους, για να μη πω για το τιμόνι που εαν ειςαι ψηλός στο navara κοπανάνε τα πόδια σου μπαίνοντας. Τα ηλεκτρονικά ειναι κλάσεις μπροστά πχ. Το xclass εαν κολησεις σε βγάζει μόνο του με όπισθεν... οποτε το 10000 που έχει παραπάνω λογικά ειναι. Τωρα για τα καυσαέρια να σας θυμίσω πως μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με βάρος 2.5τ. Γενικά οποίος το βαστάει η τσέπη του το αγοράζει, αλλα μην λέμε πως δεν ειναι και καλό. Πας με 140 και δεν ακούς τίποτα.