Ο κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λτ. της έκδοσης που δοκιμάζουμε αποδίδει 190 ίππους μέσω διπλής υπετροφοδότησης, έχοντας στη φαρέτρα του ένα ευρύτατο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.
Κινητήρας: Ντίζελ 2,3 λίτρων με 190 PS
51.192 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)
Η X 250 d που δοκιμάζουμε είναι προς το παρόν η «μεγάλη» έκδοση της γκάμας με 190 ίππους, καθώς από την ίδια χωρητικότητα, το τετρακύλινδρο σύνολο πετρελαίου έχει και παραλλαγή με 163 ίππους. Η έξτρα πυγμή του μοτέρ της δοκιμής οφείλεται στον έξτρα υπερσυμπιεστή που διαθέτει. Τα δύο τούρμπο δουλεύουν πρακτικά σε μιας μορφής «σκυταλοδρομία» με το μικρό να ξεκινάει από τη βάση του στροφόμετρου και το μεγάλο να μπαίνει στο παιχνίδι σε ψηλότερο ρυθμό λειτουργίας. Αυτό ακριβώς είναι που δίνει στον κινητήρα αυτό το απίστευτο βάθος του. Έχει δύναμη από χαμηλά, κάτι που το περιμένεις, αλλά παραμένει στις επάλξεις σχεδόν μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Πρόκειται για ένα ευρύτατο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας και στα επαγγελματικά οχήματα συχνά δεν είναι αυτός ο κανόνας. Το μοτέρ δεν δονείται ιδιαίτερα ωστόσο θορυβεί έντονα και είναι αξιέπαινες οι προσπάθειες των μηχανικών στον τομέα της ηχομόνωσης. Δεν έχει εξαφανιστεί ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα, αλλά όταν ακούσει κανείς το μοτέρ απΆέξω, καταλαβαίνει πόση δουλειά έχει γίνει. Κι έχει γίνει τόσο σε δομικές ενισχύσεις (για να μην περνούν δονήσεις) όσο και με μονωτικά υλικά κυρίως στο διαχωριστικό ανάμεσα στο διαμέρισμα του κινητήρα και της καμπίνας. Η συνεργασία με το αυτόματο σαζμάν των επτά σχέσεων είναι εκείνη που έρχεται να ρίξει λίγο τους τόνους και να φέρει τον πανίσχυρο κινητήρα σε μια αποδοτική λειτουργία, ισορροπημένη ανάμεσα στις επιδόσεις, το τράβηγμα και την κατανάλωση. Το κιβώτιο δεν έχει την παραμικρή σπορτίφ διάθεση κι ας υπάρχει και χειροκίνητη/σειριακή λειτουργία. Οι απαιτήσεις σε καύσιμο, αν αρχίζεις να χαίρεσαι την αφθονία της ροπής και το καλό στροφάρισμα που αναφέραμε πριν, μπορεί να ανέβει αρκετά. Επίσης το αμάξωμα έδειξε να είναι σχετικά βαρύ κάτι που επιβεβαιώνουν οι συγκρίσεις με ένα αντίστοιχων προδιαγραφών Nissan Navara, ως σημείο αναφοράς.
μετα απο πολυ ψαξιμο γνωστου μου για αγορα pick up μπορω να πω πολυ καλη η διαφημιση απο το αθρο!δεν γραφει καπου οτι ειναι euro 5 που ειναι βασικο...η τιμη ειναι πανω απο 10000 η διαφορα με τον ανταγωνισμο για να παρεις navara με το σημα της μερκ....οι πωλησεις στην ελλαδα ειναι ανυπαρκτες.. κ κ κ ..
Πολύ ακριβό και πολυδάπανο. Είναι πολλά τα χρήματα για ισπανική κατασκευή. Οι τιμές εκτοξεύονται εύκολα στα 58.000 ευρώ, το έχω δεί σε αντιπροσωπεία της Mercedes. Από εκεί και πέρα υψηλή είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες αλλά το σημαντικό είναι οι ρύποι που εκπέμπει, τα πολλά τέλη κυκλοφορίας, άρα και ένα βασικό θέμα είναι αν μπορεί πλεον να κυκλοφορήσει σε κάποιες Ευρωπαικές πόλεις που έχουν θεσπίσει αυστηρά μέτρα για τους ρύπους των αυτοκινήτων. Δύσκολη η πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θανο θα ήθελα πραγματικά να σε ρωτήσω το εξής, οδηγήσατε το xclass και το navara και είδατε οτι ειναι ίδια αμάξια;;; Πραγματικά έλεος!! Τα αμάξια αυτά δεν έχουν καμία σχέση πέρα απο κάποια ελάχιστα κοινά στοιχεία. Το xclass φοράει άλλη ανάρτηση, αλλα φρένα, ειναι μεγαλύτερο σε μάκρος, η καμπίνα δεν έχει καμία σχέση ειδικά για τους πίσω επιβάτες και τα πόδια τους, για να μη πω για το τιμόνι που εαν ειςαι ψηλός στο navara κοπανάνε τα πόδια σου μπαίνοντας. Τα ηλεκτρονικά ειναι κλάσεις μπροστά πχ. Το xclass εαν κολησεις σε βγάζει μόνο του με όπισθεν... οποτε το 10000 που έχει παραπάνω λογικά ειναι. Τωρα για τα καυσαέρια να σας θυμίσω πως μιλάμε για επαγγελματικό όχημα με βάρος 2.5τ. Γενικά οποίος το βαστάει η τσέπη του το αγοράζει, αλλα μην λέμε πως δεν ειναι και καλό. Πας με 140 και δεν ακούς τίποτα.