- Το πρώτο ηλεκτρικό Astra μοιάζει σε εμφάνιση και έχει την ίδια πλατφόρμα με τα «κανονικά»
- Έχει μικρή μπαταρία (54 kWh), αλλά χάρη στη χαμηλή κατανάλωση κάνει 340 χλμ. με μια φόρτιση
- Μικρός, για οικογενειακό, χώρος αποσκευών στα 352 λτ..
- Με τιμή από 45.800 ευρώ (χωρίς επιδότηση)
Το πρώτο ηλεκτρικό Astra μοιάζει σε εμφάνιση & έχει την ίδια πλατφόρμα με τα «κανονικά».
Εκτός από την ουσιαστικά ίδια εικόνα στην εξωτερική σχεδίαση, το ηλεκτρικό Opel Astra είναι χτισμένο στην ίδια πλατφόρμα (Modular Multi-Energy Platform), στην οποία «πατάνε» τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής.
Έχει μικρή μπαταρία (54 kWh), αλλά χάρη στη χαμηλή κατανάλωση κάνει 340 χλμ. με μια φόρτιση.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Opel Astra-e είναι γνωστός από τη χρήση του σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Stellantis και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου με εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα 50,4 kWh (54 kWh ονομαστική). Στην πράξη, οι 156 ίπποι και τα 270Nm ροπής δε θα κολλήσουν τους επιβάτες στην πλάτη των εργονομικών καθισμάτων. Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι χαμηλή, γύρω στις 15,0 kWh/100 χλμ. κάτι που δίνει μια αυτονομία περί των 340 χλμ. (419 υπόσχεται η Opel). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 12,8 kWh/100 χλμ. ή με άλλα λόγια κάνεις 400 χλμ.
Μικρός, για οικογενειακό, χώρος αποσκευών στα 352 λτ..
Η ομοιότητα με τις συμβατικές εκδόσεις και ειδικά η χρήση του ίδιου πατώματος δεν έχει βοηθήσει στο κομμάτι της ευρυχωρίας με τους πίσω επιβάτες να έχουν περιορισμένο χώρο για τα γόνατα και ένα μεγάλο τούνελ στη μέση. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από τα 422 στα 352 λίτρα παρότι η μπαταρία τοποθετείται κάτω από τις μπροστά και πίσω θέσεις του οχήματος και όχι στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ.
Με τιμή από 45.800 ευρώ (χωρίς επιδότηση)
Θα περιμέναμε πιο προσιτό το ηλεκτρικό Opel Astra, που βασίζεται στην πλατφόρμα των εκδόσεων με βενζίνη. Κοστίζει 45.800 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση) στη βασική έκδοση Edition Plus, η οποία εμφανίζεται πλήρης τόσο σε στοιχεία άνεσης, όσο και ασφάλειας. Για την έκδοση GS του μοντέλου δοκιμής με παραπάνω στοιχεία, όπως ο 2ζωνικός κλιματισμός, η πανοραμική κάμερα όπισθεν και η μαύρη οροφή, η τιμή ανεβαίνει στα 49.900 ευρώ.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή τουηλεκτρικούOpelAstra-eμετα156άλογα και την μπαταρία των 54kWh.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης! |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Επαρκείς οι 156 ίπποι, αλλά και η αυτονομία των 340 χλμ. |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι:Δεν ξενίζει, παραμένει ποιοτικό, αλλά και «στενό» πίσω |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και ισορροπημένο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |