ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης!

 Σχολιάστε 
11.281 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2024)
Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης!
2 Φωτογραφίες »

Κόντρα στη λογική που θέλει τα περισσότερα ηλεκτρικά να μοιάζουν «διαφορετικά» και σε πολλές περιπτώσεις «εξωγήινα», το ηλεκτρικό Opel Astra -το πρώτο στην ιστορία του μοντέλου- δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από τις «κανονικές» του εκδόσεις. Μάλιστα, εκτός από την ελάχιστη διαφοροποίηση στην εξωτερική σχεδίαση, είναι χτισμένο στην ίδια πλατφόρμα (ModularMulti-Energy Platform), στην οποία «πατάνε» τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής.


Το ηλεκτρικό Opel Astra -το πρώτο στην ιστορία του μοντέλου- δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από τις «κανονικές» του εκδόσεις.
2 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό Opel Astra -το πρώτο στην ιστορία του μοντέλου- δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από τις «κανονικές» του εκδόσεις.


Το ηλεκτρικό Astra κοστίζει 45.800 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση) στη βασική έκδοση EditionPlus, η οποία εμφανίζεται πλήρης τόσο σε στοιχεία άνεσης, όσο και ασφάλειας. Για την έκδοση GS του μοντέλου δοκιμής με παραπάνω στοιχεία, όπως ο 2ζωνικός κλιματισμός, η πανοραμική κάμερα όπισθεν και η μαύρη οροφή, η τιμή ανεβαίνει στα 49.900 ευρώ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης!
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Επαρκείς οι 156 ίπποι, αλλά και η αυτονομία των 340 χλμ.
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι:Δεν ξενίζει, παραμένει ποιοτικό, αλλά και «στενό» πίσω
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και ισορροπημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL