ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Επαρκείς οι 156 ίπποι, αλλά και η αυτονομία των 340 χλμ.

 Σχολιάστε 
11.252 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2024)
Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι χαμηλή, γύρω στις 15,0 kWh/100 χλμ., κάτι που δίνει μια αυτονομία περί των 340 χλμ. (419 υπόσχετ

Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι χαμηλή, γύρω στις 15,0 kWh/100 χλμ., κάτι που δίνει μια αυτονομία περί των 340 χλμ. (419 υπόσχεται η Opel), που είναι αξιόλογη με δεδομένη τη μικρή σχετικά μπαταρία των 54 kWh.

Ο μπροστά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας του Opel Astra είναι γνωστός από τη χρήση του σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Stellantis και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου με εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα 50,4 kWh (54 kWh ονομαστική).Στην πράξη, οι 156 ίπποι και τα 270Nm ροπής δε θα κολλήσουν τους επιβάτες στην πλάτη των εργονομικών καθισμάτων, όμως αποδίδονται «στρωτά» και γραμμικά προσφέροντας ταυτόχρονα ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα0-100 χλμ./ώρα έρχονται 9,1δλ., τα 60-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ.. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα.


Τι παίζει όμως με την αυτονομία; Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι χαμηλή, γύρω στις 15,0 kWh/100 χλμ. κάτι που δίνει μια αυτονομία περί των 340 χλμ. (419 υπόσχεται η Opel). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 12,8 kWh/100 χλμ. ή με άλλα λόγια κάνεις 400 χλμ. με μια φόρτιση χάρη και στην παραγωγή ρεύματος όταν φρενάρεις ή όταν σηκώνεις το πόδι από το «γκάζι». Δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης της έντασης της παραπάνω λειτουργίας, όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, ωστόσο στον επιλογέα της κίνησης υπάρχει ένα κουμπί με την ένδειξη B. Αν το πατήσεις, το ηλεκτρικό Astra επιβραδύνει πιο έντονα όταν σηκώνεις το πόδι από το «γκάζι». Σίγουρα δεν θυμίζει συστήματα one-pedal όπου η μείωση της ταχύτητας είναι έντονη, αλλά αν χρησιμοποιηθεί έξυπνα και με προνοητικότητα μπορεί να γλιτώσει τον οδηγό από μερικά φρεναρίσματα. 

Όσον αφορά τέλος την φόρτιση, χάρη στην στάνταρ υποδοχή των 11 kW, η φόρτιση στο σπίτι διαρκεί κάτι λιγότερο από 6 ώρες, ενώ η ταχυφόρτιση μπορεί να μην έχει σπουδαία υποδοχή (100kW), η μικρή μπαταρία όμως φορτίζει σε 30 λεπτά (10-80 %). Στο ταξίδι όμως με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας) η αυτονομία είναι γύρω από τα 280 χλμ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης!
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Επαρκείς οι 156 ίπποι, αλλά και η αυτονομία των 340 χλμ.
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι:Δεν ξενίζει, παραμένει ποιοτικό, αλλά και «στενό» πίσω
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και ισορροπημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS