ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι:Δεν ξενίζει, παραμένει ποιοτικό, αλλά και «στενό» πίσω

 Σχολιάστε 
11.251 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2024)
Όπως και απΆ έξω, έτσι και το εσωτερικό του ηλεκτρικού Astra μοιάζει αρκετά με αυτό των εκδόσεων με κινητήρα καυσίμου διατηρώντας φυσικά την καλή ποιότητα υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και την καλή
5 Φωτογραφίες »

Όπως και απΆ έξω, έτσι και το εσωτερικό του ηλεκτρικού Astra μοιάζει αρκετά με αυτό των εκδόσεων με κινητήρα καυσίμου διατηρώντας φυσικά την καλή ποιότητα υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και την καλή συναρμογή.

Όπως και απΆ έξω, έτσι και το εσωτερικό του ηλεκτρικού Astra μοιάζει αρκετά με αυτό των εκδόσεων με κινητήρα καυσίμου διατηρώντας φυσικά την καλή ποιότητα υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και την καλή συναρμογή. Ο οδηγός θα νοιώσει οικεία από την πρώτη στιγμή που θα κάτσει στο αριστερό κάθισμα, χωρίς να απαιτείται κάποια περίεργη ρύθμιση, ενώ ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες των 10 ιντσών (μία πίσω από το τιμόνι και μια αφής στο κέντρο του ταμπλό) και τα ανατομικά μπροστινά καθίσματα, τα οποία είναι εξαιρετικά άνετα και προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη.


Υπάρχει κουμπί «B»στον επιλογέα κίνησης, το οποίο κάνει πιο δυνατή την επιβράδυνση όταν αφήνεις το «γκάζι».
5 Φωτογραφίες »

Υπάρχει κουμπί «B»στον επιλογέα κίνησης, το οποίο κάνει πιο δυνατή την επιβράδυνση όταν αφήνεις το «γκάζι».


Δεν υπάρχει κάποια σοβαρή έλλειψη στο βασικό εξοπλισμό, είτε μιλάμε για στοιχεία άνεσης, είτε συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Από την άλλη, η ομοιότητα με τις συμβατικές εκδόσεις και ειδικά η χρήση του ίδιου πατώματος δεν έχει βοηθήσει στο κομμάτι της ευρυχωρίας με τους πίσω επιβάτες να έχουν περιορισμένο χώρο για τα γόνατα και ένα μεγάλο τούνελ στη μέση. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από τα 422 στα 352 λίτρα παρότι η μπαταρία τοποθετείται κάτω από τις μπροστά και πίσω θέσεις του οχήματος και όχι στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ηλεκτρικό σαν... βενζίνης!
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Επαρκείς οι 156 ίπποι, αλλά και η αυτονομία των 340 χλμ.
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι:Δεν ξενίζει, παραμένει ποιοτικό, αλλά και «στενό» πίσω
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο, ήσυχο και ισορροπημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS