Σε συνδυασμό με την απουσία θορύβου από κινητήρα καυσίμου, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες μόνο ελάχιστοι θόρυβοι από τα ελαστικά και τον αέρα γίνονται αισθητοί στο εσωτερικό.
Το ηλεκτρικό Opel Astra φέρει μικρή σχετικά μπαταρία και έτσι έχει κρατήσει το βάρος χαμηλά, κάτι που φαίνεται στην πράξη μιας και δεν χάνει την ευχρηστία και την ευκολία στο χειρισμό. Παράλληλα και σε συνδυασμό με την απουσία θορύβου από κινητήρα καυσίμου, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες μόνο ελάχιστοι θόρυβοι από τα ελαστικά και τον αέρα γίνονται αισθητοί στο εσωτερικό. Η ευθυβολία του, η υψηλή ποιότητα κύλισης και η πολύ καλή οδηγική του συμπεριφορά, ακόμα και σε πιο γρήγορες συνθήκες, ενισχύουν τη συνολικά καλή εικόνα του ηλεκτρικού Astra, οι αναρτήσεις του οποίου δε δείχνουν να ζορίζονται από το αυξημένο βάρος. Μόνο στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες μπορεί να νιώσεις ένα τράνταγμα στο εσωτερικό, που όμως οφείλεται περισσότερο στο χαμηλό προφίλ των ελαστικών με διάσταση 215/ 45 R18. Πάντως περιμέναμε καλύτερες μετρήσεις στο φρενάρισμα. Η επίδοση των 38,1 μέτρων που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί το Astra-e από τα 100 χλμ./ώρα είναι απλά μέσα στα όρια του AutoΤρίτη Τest Center.