Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Χωρίς υστερική επιτάχυνση, κάνει εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση

 Σχολιάστε 
12.542 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2024)
Δεν υπάρχει έκρηξη, αλλά μια «ώριμη» προσέγγιση στην προοδευτικότητα της επιτάχυνσης μέσα σε ένα απόλυτα αθόρυβο παρασκήνιο. Αυτό που ενδιαφέρει είναι η αυτονομία και στην πράξη το ηλεκτρικό Peugeot 3

Δεν υπάρχει έκρηξη, αλλά μια «ώριμη» προσέγγιση στην προοδευτικότητα της επιτάχυνσης μέσα σε ένα απόλυτα αθόρυβο παρασκήνιο. Αυτό που ενδιαφέρει είναι η αυτονομία και στην πράξη το ηλεκτρικό Peugeot 3008 των 211 ίππων καταφέρνει γύρω στα 430 χλμ. με μια φόρτιση.

Το ηλεκτρικό Peugeot της δοκιμής έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 155 kW (211 ίππoι) που κινεί τους εμπρός τροχούς και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh, της BYD παρακαλώ (αργότερα θα μπει μπαταρία της σχετικής συνεργασίας μεταξύ Stellantis – Mercedes και Total). Παρά το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου που ξεπερνά τους 2,1 τόνους, οι επιδόσεις είναι καλές χάρη και στη άμεση ροπή των 345 Nm. Δεν υπάρχει «έκρηξη» ακόμα και αν έχει επιλέξει το Sport πρόγραμμα λειτουργίας, πόσο με το ECO που (περιορίζει την ισχύ και τη ροπή ή το Normal, που με τη σειρά του μειώνει ελαφρώς την ισχύ και τη ροπή όταν πατάς το γκάζι μέχρι το 70% της διαδρομής του πεντάλ. Δεν μπορώ να πω πως με χάλασε αυτή η «ώριμη» προσέγγιση στην προοδευτικότητα της επιτάχυνσης μέσα σε ένα απόλυτα αθόρυβο παρασκήνιο. ¶λλωστε οι επιταχύνσεις προσπεράσματος (60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ και 5,7 δλ.) είναι ανταγωνιστικές και δεν υπάρχει παράπονο.


To μείζον όμως σε ένα ηλεκτρικό είναι η αυτονομία. H Peugeot υπόσχεται μια μέση αυτονομία 527 χλμ.. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 17 kWh/100 χλμ., που μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία γύρω στα 430 χλμ.. Φυσικά στην πόλη αυξάνεται ξεπερνώντας τα 520 χλμ., ενώ και στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (εδώ φάνηκε η σπουδαία αεροδυναμική) η αυτονομία των 380 περίπου χλμ. είναι μια από τις καλύτερες που έχουμε μετρήσει. Καλοδεχούμενη φυσικά η στάνταρ υποδοχή φόρτισης από Wallbox στα 11 kW, ενώ η ταχυφόρτιση στα 160 kW σημαίνει 30 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία από το 10-80%.

Σελίδα 1Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Χωρίς υστερική επιτάχυνση, κάνει εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Είναι WOW
Σελίδα 4Στο δρόμο: Καλοστημένο, ευχάριστο και με top ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
OPEL