Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Καλοστημένο, ευχάριστο και με top ποιότητα κύλισης

 Σχολιάστε 
12.543 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2024)
Παρά τα 198 χλστ. από το έδαφος η κλίση είναι συγκρατημένη και το σύνολο δείχνει πιο allegro από ό,τι περιμένεις στις απότομές αλλαγές πορείας.
2 Φωτογραφίες »

Παρά τα 198 χλστ. από το έδαφος η κλίση είναι συγκρατημένη και το σύνολο δείχνει πιο allegro από ό,τι περιμένεις στις απότομές αλλαγές πορείας.

Η νέα πλατφόρμα STLA Medium αποσκοπεί και στον καλύτερο χειρισμό του 3008, γιΆ αυτό χρησιμοποιήθηκαν ελαφριά και άκαμπτα υλικά, ενώ ο σχεδιασμός επιτρέπει στην μπαταρία μονής στρώσης να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα μεταξύ των τροχών, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Παράλληλα, το ηλεκτρικό 3008 έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στο ήπια υβριδικό μοντέλο).


Το e-3008 έχει έναν ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο και ραφιναρισμένο τρόπο να κάνει τα πάντα. Ακόμα και όταν μιλάμε για «στρίψιμο» κρύβοντας περίτεχνα τους 2,1 τόνους βάρους και δείχνοντας ουδετερότητα στην πίεση.
2 Φωτογραφίες »

Το e-3008 έχει έναν ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο και ραφιναρισμένο τρόπο να κάνει τα πάντα. Ακόμα και όταν μιλάμε για «στρίψιμο» κρύβοντας περίτεχνα τους 2,1 τόνους βάρους και δείχνοντας ουδετερότητα στην πίεση.


Αυτά στην πράξη εξαργυρώνονται καταρχάς με μια κορυφαία ποιότητα κύλισης, που σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση κάνει ξεχωριστή την οδηγική εμπειρία. Παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση έχει «βάθος», δεν θορυβεί, δεν κοπανάει και δεν αναπηδά λειαίνοντας αποτελεσματικά ακόμα και δύσκολες ανωμαλίες με το μοντέλο της δοκιμής να «πατά» σε τροχούς 20 ιντσών παρακαλώ. Το e-3008 έχει έναν ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο και ραφιναρισμένο τρόπο να κάνει τα πάντα. Ακόμα και όταν μιλάμε για «στρίψιμο» κρύβοντας περίτεχνα τους 2,1 τόνους βάρους και δείχνοντας ουδετερότητα στην πίεση, με το μπροστινό σύστημα να είναι υπάκουο στις εντολές που δίνει το καλό σε αίσθηση και γρήγορο τιμόνι του. Παρά τα 198 χλστ. από το έδαφος η κλίση είναι συγκρατημένη και το σύνολο δείχνει πιο allegro από ό,τι περιμένεις στις απότομές αλλαγές πορείας.

Τα δε φρένα είναι αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, αν και υπάρχει ένα κενό στην αρχή της διαδρομής του πεντάλ, ειδικά στην πιο δυναμική από τις 3 βαθμίδες έντασης της ανάκτησης ενέργειας. Από εκεί και πέρα υπάρχει μια πληθώρα συστημάτων για πιο ασφαλή και άνετη οδήγηση, καθώς και το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί το κράτημα σε ολισθηρές επιφάνειες, με 3 προεπιλεγμένες θέσεις για χιόνι, λάσπη και άμμο. Αίσθηση προκαλεί και η ευκολία οδήγησης στην πόλη μιας και τιμόνι «κόβει» αρκετά και ο κύκλος στροφής είναι μόλις στα 10,6 μέτρα.

Σελίδα 1Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Χωρίς υστερική επιτάχυνση, κάνει εύκολα 430 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Είναι WOW
Σελίδα 4Στο δρόμο: Καλοστημένο, ευχάριστο και με top ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
OPEL